וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע היממה את הפועל ראשל"צ, רמה"ש נותרה מושלמת

העולה החדשה לליגת העל בכדוריד ניצחה 31:36. האלופה גברה על סגניתה 29:32, אשדוד עם 31:34 על חולון. תיקו בין מכבי ת"א לנס ציונה

תיקתקנו, 27.9/ספורט1

מ.כ. באר שבע, העולה החדשה לליגת ווינר, זו שרק רוצה לשרוד - סיפקה היום (שישי) את הפתעת העונה בליגת ווינר בכדוריד - כבר במחזור השני. היא ניצחה 31:36 את הפועל ראשל"צ המועדון המעוטר ביותר בתולדות הכדוריד הישראלי - שהקבוצה שלו פתחה רק ביום שישי שעבר את העונה עם ניצחון מרשים 21:29 על הפועל אשדוד. הניצחון של באר שבע, לה זה היה משחק ליגה ראשון, שומר אותה עם מאזן מושלם, אבל היחידה שעושה זאת בינתיים משניים - היא האלופה א.ס. רמת השרון שגברה 29:32 על סגניתה מכבי ראשל"צ.

הפועל אשדוד השיגה ניצחון בכורה לאחר שגברה 31:34 על מ.כ. חולון, שרשמה הפסד ראשון. מכבי ת"א וא.כ נס ציונה עם תוצאת השיוויון הראשונה העונה - 29:29 - במה שהיו גם המשחקים האחרונים בליגת ווינר לשנה היוצאת.

מילוש סאביץ' מ.כ. באר שבע. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
ניצחון מדהים של באר שבע. סאביץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

משחקה של מכבי קרית מוצקין בקרית אונו נדחה שוב (תוכנן להיערך ביום שני, אבל בעקבות בקשה של הקבוצה הצפונית שמתקשה לקיים שגרת אימונים - המשחק נדחה. הבוקר שחקני מוצקין נאלצו להתאמן בשטח פתוח, מאחר שהאולם בעיר נסגר - ובמהלך האימון התפנו למרחב מוגן בעת אזעקה). המחזור השלישי בליגת ווינר יתקיים ביום רביעי ה-9 באוקטובר - מכבי ראשל"צ תארח את מכבי ת"א, בני הרצליה את א.ס. רמת השרון, מ.כ. חולון את מ.כ. באר שבע, א.כ. נס ציונה את הפועל קרית אונו ומכבי קרית מוצקין מול הפועל אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully