וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנצ'סטר יונייטד מפנטזים על "אליפות עד 2028", ומה לגבי טן האח?

ב"אתלטיק" טוענים שהשדים האדומים רוצים לחגוג 150 שנים למועדון עם התואר בו לא זכו כבר 11 שנים. במקביל, עתידו של ההולנדי התערער

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוונטה 1:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד תוכל לסגור העונה 12 שנים ללא זכייה באליפות הפרמיירליג. שיאנית הזכיות בתואר עם 20 אליפויות בכל הזמנים באנגליה נקלעה למשבר ממנו לא יצאה ביום שאחרי עזיבתו של אלכס פרגוסון. מאז, הקבוצה אמנם זכתה בתארים מקומיים כמו הגביע האנגלי וגביע הליגה וזכייה בליגה האירופית, אבל היתה רחוקה מלאיים על התואר המשמעותי ביותר.

לא מעט שחקנים ומאמנים הגיעו לאולד טראפורד בקצת יותר מעשור ללא המאמן הסקוטי האגדי, וב-2028 כאשר הקבוצה תחגוג 150 שנים להיווסדה: "רוצים לזכות בשנה הזאת שוב באליפות הפרמיירליג", כך טוען מנכ"ל הקבוצה עומאר בראדה. ב"אתלטיק" מדווחים שעם המחשבה למעבר לאצטדיון חדש ומהפכה נוספת אפשרית בצוות המקצועי ובסגל, ייתכן ושינויים משמעותיים יתרחשו בשנה הקרובה.

אחד מהם, לפי מספר דיווחים מהממלכה, הוא סיום דרכו של אריק טן האח כמאמן המועדון. ההולנדי שהגיע בקול תרועה רמה ביולי 2022 לא הצליח לדגדג את הצמרת עד כה, ולפי פתיחת העונה של השדים האדומים "זה רק עניין של זמן עד שמנצ'סטר יונייטד תפטר אותו".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. James Gill - Danehouse, GettyImages
זה ימשיך איתו או בלעדיו. אריק טן האח/GettyImages, James Gill - Danehouse

באותו דיווח מאנגליה טוענים שיונייטד החלה כבר באופן אקטיבי לחפש מחליפים אפשריים למאמן ההולנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully