וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבריה אופטימית: "עם הגישה הנכונה, נוכל להוציא נקודות ממכבי ת"א"

בלילתי הודה כי האימונים בבית הנבחרות לא אידיאליים, חודדה: "לא סיטואציה נוחה, אבל זה מה יש. זה לא משנה מי יפתח במכבי, יש שחקנים איכותיים בכל עמדה"

תקציר: עירוני טבריה - בני סכנין 0:1/ספורט1

עירוני טבריה ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם מכבי תל אביב ביום ראשון. "מכבי תל אביב קבוצה מצוינת שנמצאת כרגע בכושר הכי טוב בישראל וברור שקשה מאוד לשחק נגדה, בטח בבלומפילד, אבל יש לנו את התכניות שלנו ואת הדרך שלנו להתכונן. ברור שאנחנו צריכים לבצע התאמות לקראת יריבה ברמה הזאת וזה מה שנעשה", אמר אלירן חודדה.

על המצב בצפון ובטבריה בכלל אמר: "קודם כל אני מאחל לתושבי טבריה, כמו כל תושבי ישראל, שקט וביטחון ושכל חיילינו יחזרו בשלום. בהחלט ימים לא פשוטים עוברים על תושבי הצפון ואני מקווה שזה יסתיים כמה שיותר מהר. מבחינת הקבוצה, התאמנו שלושה ימים באזור המרכז, סיטואציה שהיא לא נוחה במיוחד עבורנו, אבל זה מה שיש ועם זה אנחנו צריכים להתמודד ולהתכונן למשחק".

חודדה התייחס גם לרוטציות הרבות שמבצע ז'ארקו לאזטיץ' בהרכב הצהובים ולכך שקשה להתכונן למשחק בו לא יודעים מי השחקנים שישחקו מולך: "זה לא משנה מי יהיה מולנו, כי למכבי תל אביב יש שחקנים איכותיים בכל עמדה. זה לא חשוב אם זה זהבי או תורג'מן, ואן אובריים או סיסוקו, מדובר בכל מקרה בשחקנים מציינים שקשה לשחק נגדם ואנחנו נצטרך להתמודד עם זה. באופן טבעי אנחנו משחקים מול הקבוצה הטובה בארץ אצלה בבית, אז תיקו יהיה תוצאה מצוינת".

אלירן חודדה מאמן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
אתגר גדול. חודדה/מאור אלקסלסי

המגן אלי בלילתי הוסיף: "מצד אחד, חלום להתאמן במגרש כמו בית הנבחרות בשפיים. מצד שני, לא נח לנסוע שעה וחצי שעתיים לכל אימון, אבל זה נתן קצת שקט לזרים שלנו במצב הזה, הכל כך לא פשוט ואני מאמין שזה היה לטובה. אני מאמין שאם נבוא בגישה איתה הגענו למשחקים מול סכנין ומול בית"ר, נוכל להקשות על מכבי תל אביב ולהוציא נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully