וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר"ג התגברה על בני הרצליה בדרך לגמר גביע ווינר ראשון בתולדותיה

עודכן לאחרונה: 27.9.2024 / 15:08

הקבוצה של שמוליק ברנר ("רוצים להישאר צנועים") ברחה ברבע שלישי ענק ונהנתה ממשחק נהדר של סטיבנס (27 נקודות) ואריאל (23) בדרך ל-89:99. סילבה ובורגו בלטו מנגד. אורלנד: "שילמנו מחיר על חוסר הניסיון"

קליפ סיכום השבוע, 26.9/ספורט1

אחרי הניצחון הענק על הפועל תל אביב, מכבי רמת גן המשיכה להרשים והפכה היום (שישי) לעולה הראשונה לגמר גביע ווינר, לאחר שניצחה 89:99 את בני הרצליה באולם בחולון. זה הביקור הראשון אי פעם של רמת גן במעמד הגמר של המפעל.

המחצית הראשונה הלכה צמוד, כשאף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה. אמין סטיבנס היה בלתי עציר ברמת גן, עם 18 נקודות ב-100 אחוז מכל הטווחים ב-20 הדקות הראשונות, אך מנגד דאגו עומר בן דוד וג'וש הולי להעניק להרצליינים 38:40 עם הירידה לחדרי ההלבשה. ברבע השלישי התחמם אדם אריאל ועזר להעניק לקבוצתו יתרון דו-ספרתי של 50:61, ומשם רמת גן שהמטירה לא פחות מ-38 נקודות (לעומת 23 של היריבה) כבר לא הביטה לאחור - חרף ניסיונות הקאמבק של כריס סילבה ואיתן בורג.

משמעות הניצחון של רמת גן היא שהמשחק בינה לבין הפועל תל אביב שתוכנן למחזור הפתיחה יידחה למועד מאוחר יותר. האדומים לא יארחו בבית לפני ה-19/10.

שחקני מכבי רמת גן, אמין סטיבנס, יהל מלמד. ברני ארדוב
מחצית ראשונה מושלמת. סטיבנס עם מלמד/ברני ארדוב
רוברטו גאלינט, עירוני רמת גן. ברני ארדוב
רמת גן ממשיכה להרשים. גאלינט/ברני ארדוב
ג'ימי קלארק, בני הרצליה. ברני ארדוב
הפנים לליגה. קלארק/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי רמת גן: אמין סטיבנס 27 (12 מ-15 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, אדם אריאל 23 (8 מ-10 מהשדה), דרו קרופורד 13, קנדל מקולום 12, 7 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, רוברט גאלינט 11 ו-7 ריבאונדים, יהל מלמד 6, רועי הובר 5, בניה סרור 2. איתי מושקוביץ' (8 דקות) ודורי סהר (6 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו לבני הרצליה: כריס סילבה 21 (7 מ-9 מהשדה), 5 ריבאונדים ו-5 איבודים, איתן בורג 17, 6 אסיסטים ו-6 איבודים, ג'וש הולי 11 ו-8 ריבאונדים, ג'ון מיקס 10 ו-6 ריבאונדים, עומר בן דוד 7, ג'ימי קלארק 7, שלו לוגשי 6, פרדי בורדיון 5, דשון פרנסיס 5.

מאמן עירוני רמת גן שמוליק ברנר לצד העוזרת נעמי קולודני. ברני ארדוב
עונה מרגשת. ברנר/ברני ארדוב

תגובות

שמוליק ברנר: "נתרכז בדברים הטובים שעשינו במחצית השנייה. נצטרך לשמר את הדברים האלה, היו הרבה מהלכים שראו שרוברטו (גאלינט) משחק משחק שני איתנו, וזה שבניה (סרור) עלה על המגרש זה סימן טוב מאוד. במחצית השנייה שלטנו במשחק בלי אחוזי קליעה טובים. ידענו שאנחנו צריכים סגל יותר עמוק כדי להיות תחרותיים עם כמות המשחקים שלקחנו על עצמנו. אנחנו מוצאים את עצמנו חסרים שחקנים. הצד החיובי שאנחנו יודעים להתמודד עם זה. יש לנו שבוע מרגש עם אירופה, זה עוד צעד קדימה של עירוני רמת גן. נרצה להישאר צנועים ולהמשיך צעד אחרי צעד".

יהוא אורלנד: "קשה לי להתייחס למשחק הספציפי הזה. הקבוצה הזאת נבנתה על זרים חסרי ניסיון באירופה, מלבד ג'ון מיקס שלא מנוסה ברמת היותר גבוהות. שילמנו על זה קצת מחיר היום. גם הישראלים שלנו עדיין צעירים. ידענו את זה שהקבוצה נבנתה שאנחנו עדיין קבוצה צעירה. ברגע שנגיע למשחק הראשון בליגה, אני לא אגיד את זה ככה. בהכנה כשאתה מפסיד, אתה מסתכל בראי ורואה איך נבנתה הקבוצה. יש לנו עוד תשעה ימים למשחק ליגה הראשון, ונצטרך לדאוג שזה לא יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully