וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנספורד: "נרגשים וגאים לראות את הפעילות של אוהדי מכבי ת"א"

27.9.2024 / 11:30

שגיב יחזקאל נכח במבצע הכנת חבילות המזון לנזקקים מטעם עמותת האוהדים "אחים לסמל", המנכ"ל שלח איחולים מפורטוגל: "מרגש בכל שנה מחדש"

תקציר מהליגה האירופית: בראגה - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

עמותת "אחים לסמל" של אוהדי מכבי תל אביב, בשיתוף עם כ-1,000 מתנדבים, החלו הבוקר (שישי) בפרויקט השנתי של הכנת סלי מזון לראש השנה כחלק מפרויקט "עושים טוב בצהוב".

העוסקים במלאכה התקבצו באצטדיון בלומפילד לטובת הפרויקט המרגש, שמוקדש לנופלים ולנרצחים בפעולות האיבה מאז ה-7 באוקטובר, כמו גם לאוהדים הצהובים שנמצאים כבר קרוב לשנה בשבי חמאס - זיוי ברמן, גלי ברמן, ארבל יהוד, אמילי דמארי, עמרי מירן, עומר ונקרט ועומר נאוטרה.

בסך הכל אספה העמותה סכום שיא של 640 אלף שקלים לטובת הפרוייקט, והבוקר הופיע גם שחקן המועדון שגיב יחזקאל לאירוע המיוחד ליד הכניסה לשער 11.

שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל באירוע של עמותת "אחים לסמל". באדיבות עמותת "אחים לסמל", אתר רשמי
יוזמה מרגשת. שגיב יחזקאל באירוע בבלומפילד, הבוקר/אתר רשמי, באדיבות עמותת "אחים לסמל"

בן מנספורד דיבר משדה התעופה בפורטו בדרך לישראל: "אנחנו נמצאים בפורטוגל ולא יכולים להיות בבלומפילד עם העמותה והאוהדים היקרים שלנו, אבל מכאן גאים כל כך במה שהם עושים. זה מרגש בכל שנה מחדש שנאספות כל כך הרבה חבילות מזון למשפחות נזקקות, במיוחד אחרי שנה כזאת בישראל. אנחנו לא יכולים להיות איתם לצערנו כי אנחנו בדרך חזרה מהמשחק בבראגה, אבל אנחנו מקבלים דיווחים ותמונות, ומאוד גאים על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully