וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן ביטון מועמד לפתוח. תחרות גדולה בבאר שבע על הכנפיים

27.9.2024 / 10:30

כאב ראש חיובי לקוז'וך לקראת הפועל חיפה (ראשון, 20:00, ספורט2): המצטרף הטרי עשוי לערוך בכורה מחודשת בהרכב, אבל גם גנאח וסטויאנוב מועמדים להרכב. בלוריאן אמור לחזור

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

תחרות גדולה על מקום בהרכב הפועל באר שבע לקראת המשחק מול הפועל חיפה מחרתיים (ראשון, 20:00, ספורט2), בעיקר בכל מה שקשור לכנפיים. אמיר גנאח, שנכנס מצוין למשחק מול הפועל חדרה, עשוי לפתוח ב-11 וגם דן ביטון שהתחיל על הספסל את משחק הבכורה המחודשת שלו במועדון ונכנס במחצית השנייה, מועמד הפעם להרכב.

זה למעשה הופך את התחרות ביניהם לבין יוני סטויאנוב לגדולה מאוד ונראה שרן קוז'וך יצטרך לשבור את הראש מי מבין השלושה יפתח. כזכור זאהי אחמד שפתח מול הפועל חדרה, שבר את כף הרגל.

"אני מאוד אוהב תחרות ואני מאמין גדול בתחרות", אמר הבוקר קוז'וך. "אני חושב שההגעה של דן ביטון עשתה לנו טוב והשפיעה עלינו חיובית באימונים. דן רציני ומקצוען והוא השתלב היטב".

רן קוז'וך מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
באו לו צרות טובות. קוז'וך/לירון מולדובן

קוז'וך צפוי להמשיך באמצע עם לוקאס ונטורה, קינגס קאנגווה ואליאל פרץ, שכבש שער נהדר מול הפועל חדרה בנגיחה. המאמן דיבר הבוקר על החלק שהוא רוצה לשים יותר דגש אליו בהגנה. "השאיפה שלי היא להחזיק יותר בכדור ולשלוט בקצב המשחק, כך שאנחנו נצטרך לתת יותר את הדעת על משחק המעבר של היריב ולהימנע כמה שיותר מספיגת שערים במשחק המעבר".

בהגנה אמור אור בלוריאן לפתוח לצד מתן בלטקסה אחרי שהתאושש מהפגיעה בראשו ושב לאימונים מלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully