וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחוס: עבור השופט שהרס למכבי תל אביב, זו כבר מסורת

שלושה אדומים, שני משחקי הדחה, פתיחת קמפיין מתסכלת וכעת גם מהפך כואב. ההפסד הדרמטי של מכבי תל אביב מצטרף לשרשרת אכזבות שנוחלות קבוצות ישראליות כשהמשרוקית בפה של מאטיי יוג

תקציר מהליגה האירופית: בראגה - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

מאטיי יוג הוא שופט בינלאומי מנוסה למדי. לסלובני בן ה-44 יש רזומה עשיר במפעלים האירופאים, כולל ניהול משחקים מרכזיים בליגת האלופות, אבל נדמה שבכל פעם שנקרית בדרכו יריבה ישראלית, התוצאה זהה.

מכבי תל אביב חשה זאת אתמול (חמישי) על בשרה. אחרי חצי ראשונה קצבית ואיכותית היא הובילה 0:1 בבראגה, אבל רצף טעויות והחלטות שנויות במחלוקת של יוג הובילו להפסד 2:1 דרמטי. זה החל עם הפנדל שנשרק לחובת מכבי תל אביב אחרי נגיעת יד גבולית של רז שלמה, ונמשך עם שני כרטיסים אדומים ששלף לעבר גבי קניקובסקי וטייריס אסנטה בתוספת הזמן.

אבל את מי שעוקב אחרי ההיסטוריה של יוג, זה לא באמת אמור להפתיע. ארבע פעמים שפט יוג קבוצות ישראליות במפעל אירופאי, ורק פעם אחת זה לא הסתיים במפח נפש - וגם זה עם הרבה מזל.

למעשה, זה החל עוד ב-2012, אז שפט יוג את נבחרת ישראל במשחק חוץ בבאקו נגד אזרבייג'אן במשחק פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל. ביברס נאתכו העלה את נבחרת ישראל ליתרון בדקה ה-50 מבישול של מאור מליקסון, אבל רוסלן אבישוב איזן כעבור 15 דקות והנבחרת של גוטמן סיימה ב-1:1 מאכזב, שהחל קמפיין נוסף של מפח נפש.

השופט הסלובני מאטיי יוג. ANP, GettyImages
זו כבר מסורת. מאטיי יוג/GettyImages, ANP

באוגוסט 2016 יוג היה שם כאשר בית"ר ירושלים פספסה הזדמנות גדולה בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית מול סנט אטיין. הצרפתים שהגיעו למשחק עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון, נותרו ב-10 שחקנים בדקה ה-45 אחרי שהשוער סטפן רופייה הורחק באדום ישיר - אבל לא ניצלו את היתרון המספרי והודחו.

כמה חודשים עברו, והמנחוס של יוג היכה שנית. הפעם הוא ניהל משחק של הפועל באר שבע נגד בשיקטאש בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, וראה את הקבוצה של ברק בכר מפסידה 2:1 ומודחת אחרי מסע קסום והיסטורי.

מכבי חיפה הייתה היחידה שניצלה מהמנחוס של יוג - ועשתה זאת בעור שיניה. בעונה שעברה הגיע השופט הסלובני לשפוט את משחק הגומלין של הירוקים נגד גנט בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג, וכמעט חיבל לה בתוכניות. צהוב שני (מוצדק) ששלף לעבר דניאל סונדגרן בדקה ה-72 גרם לדפיקות לב מואצות אצל יעקב שחר, אבל הקבוצה שלו שמרה לבסוף על התוצאה, סיימה ב-1:1 והבטיחה שמינית גמר.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
השופט הסלובני מאטיי יוג שולף כרטיס אדום לעבר שחקן מכבי חיפה דניאל סונדגרן. ANP, GettyImages
במקרה של מכבי חיפה זה הסתיים עם הישג - והרבה מזל. יוג מוציא אדום לסונדגרן/GettyImages, ANP

אתמול, כאמור, יוג הפציע שוב במשחקה של מכבי תל אביב - וכעת כבר אפשר להצביע על סוג של מגמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully