וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מזכיר את קיליאן הייז": יש מי ש"עדיין לא קונה" את בן שרף

אחד העיתונאים האמריקאים ניתח את היכולות של הגארד על רקע ההייפ הגובר, והביע ספקות: "המספרים מעולים, הסימנים חיוביים, אבל מה התקרה?"

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

בן שרף מציג יכולת פנטסטית בפתיחת העונה במדי אולם, ובהתאם גם ההייפ סביבו גובר - גם בארצות הברית - אבל יש מי שעדיין לא משוכנע שהוא בנוי להפוך לכוכב ב-NBA. העיתונאי והסקאוט בן פייפר פרסם ניתוח וידאו מקיף על שרף, אחרי שגם צפה בו מככב במדי נבחרת הנוער באליפות אירופה, ושטח את רשמיו.

"הסתקרנתי לראות איך היכולות שלו יתורגמו לרמות גבוהות יותר של מקצוענים, והוא היה ממש דומיננטי", אמר פייפר על ההופעות האחרונות של שרף. "הוא כבר עכשיו הגארד המוביל של אולם. מצד שני, הוא לא האתלט הכי גדול שיש, וזה סימן שאלה גדול. עדיין לא ברור איך המשחק שלו ייראה ב-NBA. המספרים שלו מעולים, הוא קולע הרבה, אז כמובן שיש גם הרבה נקודות מעודדות במשחק שלו, אבל במובן מסוים יש אלמנטים אצלו שמזכירים לי את קיליאן הייז, שכידוע לא הצליח ב-NBA".

יש לציין שהייז שיחק גם כן באולם לפני שנבחר שביעי בדראפט 2020 - שני מקומות מעל דני אבדיה - אבל לא מצליח להותיר חותם מאז שהגיע ל-NBA, וכבר נחשב לפלופ.

בן שרף, רציופארם אולם. באדיבות טרפל סופוט, אתר רשמי
חובת ההוכחה עדיין עליו. בן שרף/אתר רשמי, באדיבות טרפל סופוט
קיליאן הייז שחקן אולם. GettyImages
השוואה "מעליבה". קיליאן הייז במדי אולם/GettyImages

פייפר מסביר מנגד ש"שרף שחקן כיפי מאוד, יש לו קור רוח ורוגע של פליימייקר אמיתי ויכולות מתקדמות מאוד לשחקן בן 18. אפשר לומר בביטחון די מלא שהוא שווה בחירת סיבוב ראשון לכל הפחות. הוא מאוד מרשים בכל מיני תחומים, אבל יש לי סימני שאלה בנוגע לתקרה שלו. זה שלב מוקדם מאוד, אבל בינתיים הוא הוכיח את עצמו כפוטנציאל NBA לגיטימי. אני עדיין לא לגמרי 'קונה' אותו ולא משוכנע כמה רחוק הוא יכול להגיע, אבל עדיין מחכה לראות איך העונה הזו תיראה".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully