וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק בוורלי מהמלון הנפרד: "טוב שהפסדנו, זה יזרז תהליכים"

כוכב הפועל תל אביב הצהיר בפודקאסט שהוקלט מחדרו המבודד: "זה עוד צעד בדרך להפוך לקבוצה הטובה באירופה. יריבים רואים אותי, ומנסים להראות את עצמם"

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

פטריק בוורלי חולל סערה בימים האחרונים בעקבות הידיעות על כך שהשתכן במלון נפרד בקטלוניה במהלך השהות של הפועל תל אביב שם לפני ואחרי ההפסד לבדאלונה. אחת הסיבות לכך הייתה הפודקאסט של בוורלי, אותו תכנן להקליט מיד לאחר המשחק.

אמש (חמישי) פורסם חלק ממנו, ובוורלי תועד מדבר מתוך "מלון המריבה" בספרד, כשהוא נשמע מלא בביטחון על אף פתיחת העונה הצולעת, שכללה הדחה מוקדמת מגביע ווינר והפסד במשחק הראשון ביורוקאפ.

"אני פאקינג רוצה לנצח בכל משחק, אבל מצד שני, מרגיש שטוב שהפסדנו במשחקים האחרונים. קבוצה חייבת לעבור דרך, וזה עוד צעד שעברנו כדי להתגבש. זה יזרז כל מיני תהליכים בקבוצה שלנו", אמר בוורלי, והצהיר: "אנחנו עדיין רוצים להפוך לקבוצה הטובה באירופה. כדי שזה יקרה, קודם כל צריך לזכות ביורוקאפ ולהגיע ליורוליג. זה תהליך".

פטריק בוורלי, הפועל תל אביב. D. Grau-CJB, אתר רשמי
עוד צעד בדרך למטרה? פטריק בוורלי/אתר רשמי, D. Grau-CJB

בוורלי אמר ש"מבחינה אישית, היה לי משחק בסדר, אבל הפסדנו וזה כל מה שחשוב. אני רואה איך שחקנים פחות מוכרים באים לשחק מולי, ומנסים להראות את עצמם כי הם יודעים שכולם צופים בזה. אני שחקן NBA, ולשם הם רוצים להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully