וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפורטוגל התרשמו: "מכבי תל אביב מאומנת בכמה רמות מעל בראגה"

בתקשורת הפורטוגלית שיבחו את העבודה של לאזטיץ': "קבוצה דינמית ומאורגנת שיודעת מה היא רוצה מעצמה". קרבליאל ושחקניו הודו: הופתענו

תקציר מהליגה האירופית: בראגה - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

למרות הניצחון הדרמטי והמהפך המאוחר של בראגה, מכבי תל אביב נשארה עם המחמאות. למחרת ההפסד 2:1 לבראגה, בתקשורת הפורטוגל הודו שהקבוצה של ז'ארקו לאזטיץ' נראתה מאורגנת ואגרסיבית יותר לפרקים במשחק, בעיקר במחצית הראשונה.

באתר "Maisfutebol" שיבחו את הצהובים, והיו מלאים במחמאות לעבודה של לאזטיץ'. "מכבי תל אביב רגילה לשחק כדורגל דומיננטי בליגה הישראלית, ושיחקה באותו אופן בדיוק - מה שגרם לבראגה להתקשות. הקבוצה הישראלית נראתה דינמית, מאורגנת ותכליתית עם הכדור, ולפחות בפתיחה שלטה במשחק ויצרה יותר מצבים והתקפות מסוכנות, למרות שהפגינה עם חסרונות בחלק ההגנתי", נכתב שם. "בראגה אולי עשירה יותר, אבל מכבי תל אביב נראתה מאומנת כי כמה. הקבוצה של קרבליאל הסתמכה עם פעולות יחיד מקריות כדי להישאר בחיים".

באתר "GoalPoint" העניקו לרועי משפתי ציון 7.8 - הגבוה ביותר מבין שחקני מכבי תל אביב, כשנמניה סטואיץ' אחריו עם 6.8. "נקודת האור של מכבי תל אביב", נכתב באתר "Publico", "עד הדקה ה-88, משפתי עצר כל התקפה של בראגה".

שחקן מכבי תל אביב, אופיר דוידזאדה, מול בראגה. MIGUEL RIOPA, GettyImages
מכבי תל אביב הייתה ראויה ליותר. דוידזאדה אמש/GettyImages, MIGUEL RIOPA

קרלוס קרבליאל חגג ניצחון 800 בקריירה, אבל הודה ש"זה היה בעיקר סבל, אבל מאמנים נועדו לסבול. היה הרבה לחץ, בעיקר בדקות האחרונות, אבל אני שמח שהשחקנים לא וויתרו על המשחק עד הרגע האחרון, והמשיכו ללחוץ עד הסוף".

גם קרבליאל וגם ויקטור גומש הודו שמכבי תל אביב פתחה טוב יותר, כשהאחרון טוען: "הם עלו הרבה יותר אגרסיביים ונחושים, אבל זה השתנה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully