וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השורה התחתונה חיובית: מכבי תל אביב עוברת לאתגר האמיתי

27.9.2024 / 6:15

בקבוצה מנסים לקחת את הדברים החיוביים מההפסד הדרמטי לבראגה, מרוצים בעיקר מההופעה של סטואיץ' ומשפתי, אך מזהירים: "הסיפור הוא לא המשחקים באירופה או בליגה, אלא המעברים ביניהם. טבריה תבוא בטירוף לגנוב ניצחון". ומה ההסבר לספסול של זהבי?

תקציר מהליגה האירופית: בראגה - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

במכבי תל אביב קיבלו בהכלה את ההפסד הדרמטי 2:1 אמש (חמישי) בפורטוגל לבראגה והראש כבר במשחק מחרתיים מול עירוני טבריה. "הסיפור זה לא המשחקים בליגת העל ובליגה האירופית, אלא המעברים ביניהם", אמרו אמש במכבי תל אביב. "האתגר הגדול שלנו טמון בכך שאנחנו צריכים לטוס 16 פעמים בזמן כל כך קצר ובכל פעם לדעת להתאים את עצמנו לאירופה או לליגת העל בארץ. אם לא נדע להתמודד עם החזרה לישראל, נהיה בבעיה קשה מאוד".

מכבי תל אביב הייתה מרוצה מההופעה שלה עד השבירה בסיום. הדקות הטובות הבליטו במיוחד את נמניה סטואיץ', איסוף סיסוקו ורועי משפתי שהיו הטובים אמש במדי מכבי תל אביב.

ז'ארקו לאזטיץ' העדיף להשאיר את ערן זהבי על הספסל ולא להכניס אותו. במכבי תל אביב טענו אמש כי אופי המשחק היה כבר כזה שלא התאים לזהבי. ההערכה היא שהוא יפתח נגד עירוני טבריה ביום ראשון. "חייבים לקחת 3 נקודות מול טבריה. יש להם מאמן מצוין שיכין אותם אלינו ואנחנו צריכים להשאיר את הנקודות בבלומפילד", אמרו גורמים במועדון.

שחקן מכבי תל אביב נמניה סטואיץ', מול שחקן בראגה, ברומה. רויטרס
נקודת אור. סטואיץ'/רויטרס
ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
עם הפנים לאתגר הגדול של העונה. לאזטיץ'/GettyImages

בקבוצה משוכנעים שהיריבה בראשון תגיע עם רעב מיוחד למשחק, ושהשחקנים יצטרכו להשתוות אליהם באנרגיות וברצון. "טבריה תבוא בטירוף למשחק. כולם מזהים שהליגה האירופית היא אתגר עצום ולכן כולם ינסו לגנוב ניצחון עלינו כשנחזור לליגה", נאמר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully