וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ': "ביכולת כזו לא אכפת לי מההפסד, יש רק דברים חיוביים"

מאמן מכבי תל אביב אופטימי אחרי ההפסד הדרמטי לבראגה: "שני משקופים? לפעמים אין מזל". פרץ: "סופר גאים ביכולת שלנו"

תקציר מהליגה האירופית: בראגה - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

למרות ההפסד הכואב הערב (חמישי) בבראגה, במכבי תל אביב מצאו הרבה סיבות לאופטימיות לקראת המשך המשחקים בליגה האירופית. הצהובים - הערב בכחול - הוליכו 0:1 עד הדקה ה-88, אבל נכנעו לשני שערים מאוחרים והפסידו 2:1. דור פרץ ו-ווסלי פטאצ'י נעצרו במשקוף בדקות הסיום וגבי קניקובסקי וטייריס אסנטה הורחקו בתוספת הזמן ולא ישחקו בשבוע הבא נגד מיטיולן.

"אני רואה רק דברים חיוביים", אמר ז'ארקו לאזטיץ' בסיום, "במחצית הראשונה שלטנו בכדור, לאחר מכן במחצית השנייה אמרנו שננסה לנצח. הם שלטו, אבל היו לנו שני משקופים בסוף. זה המזל, זה הכדורגל. אנחנו צריכים לקבל את זה. השחקנים שלי נתנו ממש הכול וביכולת כזו לא אכפת לי מהתוצאה".

המאמן הוסיף: "ניסינו להרוג את המשחק ולהבקיע עוד גול. אנחנו יודעים שבראגה קבוצה טובה מאוד, בעיקר באצטדיון הזה. הפעם לא היה לנו מזל, אבל אם נמשיך ככה אז ננצח. אנחנו יודעים כמה המשחקים שמצפים לנו קשים, במיוחד בלי ביתיות ובלומפילד. נעשה כמיטב יכולתנו. אנחנו צריכים לשחק כמו 30 הדקות הראשונות ששיחקנו היום".

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ, מול שחקן בראגה, רוז'ר. רויטרס
"רואה את המחמאות שאפשר לקחת מפה". פרץ/רויטרס

דור פרץ שבעט למשקוף בדקה ה-82, כשקבוצתו הוליכה 0:1, אמר: "זה הכדורגל. כמו שזה היופי בו, ככה הוא יכול להפתיע אותנו. אנחנו יכולים להיות סופר גאים ביכולת שלנו. בהקרבה ובמה שהבאנו. אי אפשר לשנות את מה שקרה. אני רואה את המחמאות שאפשר לקחת מפה. האגרסיביות והיכולת לעמוק בקצב של בראגה. מצד שני אני לא אוהב לצאת עם מחמאות, אלא עם הנקודות ביד. כולנו ניקח אחריות ונמשיך הלאה מעודדים ומסופקים ממה שאפשר. נעשה את הכי טוב שלנו כדי להגיע ברמת מוכנות הכי גבוהה למשחקים הבאים. אני מקווה שמול מיטיולן נשכיל גם לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully