וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק בדרך? אלפא קאבה במגעים עם מכבי תל אביב

26.9.2024 / 22:27

הסנטר הצרפתי-גינאי (28, 2.08) ששיחק בעונה שעברה בסין ובולנסיה, והיה מבוקש הקיץ אצל היריבה העירונית, קיבל הצעה להצטרף בחוזה זמני במקומו של ווניין גבריאל שייעדר בחודש הקרוב בשל פציעת ברך

תיקתקנו, 26.9/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה במגעים עם שחקן הפנים הצרפתי ממוצא גינאי אלפא קאבה כדי שיחליף באופן זמני את ווניין גבריאל. כזכור, הסנטר הדרום סודני של הצהובים סובל מחבלה בברכו וייעדר כחודש מפעילות, ובמכבי חוששים לפתוח את העונה חשופים מתחת לסל ומעוניינים לצרף גודל וניסיון, וקאבה עונה על הדרישות.

בשלב זה לא ברור האם הסנטר, שהיה מבוקש על ידי הצוות המקצועי של הפועל תל אביב לפני הגעתו של ברונו קאבוקלו, ייענה להצעה של הצהובים, אבל במכבי מעוניינים שיגיע עוד לפני משחק פתיחת העונה ביורוליג נגד וילרבאן.

קאבה (28, 2.08) גדל בבלואה ובפו אורתז לפני שיצא למגה לקס של מישקו רזנטוביץ' ומשם נבחר במקום ה-60 בדראפט 2017. לאחר מכן שיחק שנתיים בוילרבאן הצרפתית, המשיך לבולזאק ונאנטר מצרפת ויצא מגבולות מדינתו כשחתם בגזיינטפ הטורקית בעונת 2021/22. בעונה שלאחר מכן הצטיין ביורוקאפ במדי בודוצ'נוסט, עם 9.9 נקודות ו-10.5 ריבאונדים, ואת העונה שעברה העביר בין הליגה הסינית לולנסיה הספרדית.

אלפה קאבה בודצ'נוסט מול הפועל תל אביב. דני מרון
בדרך למכבי? קאבה/דני מרון

קאבה שיחק בנבחרות הצעירות של צרפת, אך בחר לייצג את מדינת מוצאו, גינאה, ושיחק במדיה במוקדמות אליפות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully