וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכדורגל לא נהרג בתאונה, אלא התאבד בגלל שנחשד בפדופיליה

הלגה ראשה אימן את הנוער של פרנקפורט ונהרג אחרי שהתנגש בעץ. כעת מסתבר שהוא החזיק והפיץ חומרים פורנוגרפיים של קטינים

תקציר: בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 0:2/ספורט1

לפני כשלושה שבועות הכדורגל הגרמני הוכה בתדהמה אחרי שמאמן קבוצת הנוער של איינטרכט פרנקפורט, הלגה ראשה, נהרג בתאונת דרכים בגיל 33 בלבד. אלא שבימים האחרונים התמונה התחילה להתבהר: ראשה התאבד כשגילה שמתנהלת נגדו חקירה משטרתית בחשד להחזקה והפצה של חומרים פורנוגרפיים של קטינים.

ראשה התנגש בעץ עם רכב היונדאי טוסון שלו ונהרג. הסברה הראשונית הייתה שהוא איבד שליטה, אבל הממצאים של בוחני התנועה של המשטרה העלו שהוא פעל בכוונה תחילה וגם האיץ כשהתקרב לעץ.

בימים האחרונים התובע הכללי בפרנקפורט אישר רשמית לכתה כלי תקשורת מובילים, שצוות חקירה מצא במחשב ובמכשיר הטלפון של ראשה "כמות גדולה של תמונות וסרטונים פורנוגרפיים של קטינים".

בשלושת הימים האחרונים כאמור נחשפים עוד ועוד פרטים מהסיפור הזה. משטרת פרנקפורט החלה את החקירה עוד לפני מותו של ראשה והוציאה צו חיפוש למכשירים אלקטרוניים שהיו ברשותו. הוא הבין שבקרוב הוא ייחשף כמי שהפיץ חומרים פורנוגרפיים של קטינים ואולי גם כמי שצרך אותם - ובחר לסיים את חייו. ראשי המועדון לא היו מעודכנים בחקירה.

הלגה ראשה, מאמן הנוער של איינטרכט פרנקפורט שהתאבד. איינטרכט פרנקפורט, צילום מסך
הלגה ראשה, מאמן הנוער של איינטרכט פרנקפורט שהתאבד/צילום מסך, איינטרכט פרנקפורט

ראשה התחיל את קריירת האימון שלו במחלקת הנוער של האלשר וב-2020 עשה את המעבר היוקרתי לפרנקפורט. הוא אימן את הקבוצה עד גיל 15 במשך שנתיים ואחר כך עבר לקבוצת הנערים (U17). בקיץ 2023 מונה למאמן קבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully