וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן תוכל לעלות זמנית לפסגה, אינטר ויובנטוס רוצות להתאושש

הרוסונרי יקוו להמשיך את המומנטום מהדרבי נגד לצ'ה (ו', 21:45). הנראזורי אצל אודינזה (ש', 16:00, ספורט3), הגברת הזקנה בגנואה (ש', 19:00)

תקציר: אינטר - מילאן 2:1/ספורט1

המחזור השישי בליגה האיטלקית יתחיל הערב (שישי, 21:45) כשמילאן תחפש לעלות זמינת לטבלה אם תנצח את לצ'ה. בשבת, אינטר תקווה לצאת מהמשבר אצל אודינזה, בעוד יובנטוס תנסה גם היא לעלות לפסגה כשתתארח בגנואה.

מילאן - לצ'ה (שישי, 21:45)

הניצחון 1:2 על אינטר בדרבי של מילאנו במחזור הקודם העיר מחדש את העונה של מילאן שפתחה אותה עם ניצחון בודד בחמישה משחקים בכל המסגרות. לפתע, שלוש נקודות נגד לצ'ה יוכלו להעלות את הרוסונרי לפחות זמנית לפסגת הטבלה, כאשר הניצחון האחרון של האורחת נגדם הגיע אי שם באפריל 2006, ובסן סירו זה היה בפעם האחרונה ב-1997.

כריסטיאן פוליסיץ' שחקן מילאן חוגג שער. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
המומנטום ימשיך מהדרבי? פוליסיץ'/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP

אודינזה - אינטר (שבת, 16:00, ספורט3)

האלופה לא חוותה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות באף שלב בעונה שעברה, וכבר בסוף חודש ספטמבר היא עומדת בפני "משבר" ראשון. ההפסד הכואב בדרבי למילאן הוריד אותה עד המקום השישי בטבלה, והחשש הגדול הוא מהיכולת הדלה של ההתקפה. להוסיף לכך שניקולו בארלה הפצוע לא ישחק, מרקו ארנאוטוביץ' עדיין בספק והיריבה שלה בכושר נפלא עם הפסד בודד מפתיחת העונה בכל המסגרות, ולפתע הביקור אצל אודינזה הפך לאתגר ומשחק צמרת של ממש. בצד של המארחת ג'רארד דאולופאו ואלכסיס סאנצ'ס הפצועים לא יהיו בסגל.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ניקולו בארלה חוגג עם מרכוס תוראם אינטר. GettyImages
יסתדרו בלעדיו? בארלה/GettyImages

גנואה - יובנטוס (שבת, 19:00)

אין ספק שיובנטוס של העונה נראית טוב יותר מזו של העונה שעברה. הגברת הזקנה הראתה שיפור בעיקר ביכולת ההגנתית, אבל גם בהתקפה עם דושאן ולאחוביץ' וקנאן יילדיז שמציתים את הדמיון יחד. לצערה, שלוש תוצאות 0:0 רצופות בליגה השאירו אותה רק במקום הרביעי בטבלה, כשהיא היחידה העונה ללא ספיגות. טיאגו מוטה ישוב לאקסית בה החל את קריירת האימון שלו, והוא יקווה לשנות את התוצאות האחרונות והאחרונה בפרט שהיתה ליובה בפעם האחרונה שהשתיים נפגשו - 0:0 כמובן.

משחק נוסף:

בולוניה - אטאלנטה (21:45)

טיאגו מוטה מאמן יובנטוס. GettyImages
פוגש את האקסית ומחפש שערים. מוטה/GettyImages

משחקי יום ראשון באיטליה:

טורינו - לאציו
רומא - ונציה
קומו - ורונה
אמפולי - פיורנטינה
נאפולי - מונצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully