וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז פרש: "בילדותי חלמתי לשחק ב-NBA. עמדתי במטרה"

רגע לפני יום הולדתו ה-36, ה-MVP הצעיר בהיסטוריה הודיע על סיום דרכו כשחקן פעיל: "זו לא פרידה מהמשחק שאני כל כך אוהב, אלא תודה"

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

דרק רוז, מי שנבחר ל-MVP הצעיר בהיסטוריית ה-NBA בשנת 2011, הודיע היום (חמישי) על פרישה לאחר 15 עונות בליגת הכדורסל הטובה בעולם. רוז, שנבחר ראשון בדראפט ב-2008, יחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-36 ובהודעה רשמית שפרסם בישר על ההחלטה לפרוש.

"תודה רבה לאהבה הראשונה שלי", כתב רוז במודעה שפורסמה בעיתונים בערים בהן שיחק לאורך הקריירה, כדי להודות לאוהדי הקבוצות השונות, "בילדותי חלמתי להיות שחקן NBA ועמדתי במטרה. זו לא פרידה מהמשחק שאני כל כך אוהב, אלא תודה", כתב בין השאר.

דרק רוז עם תואר ה-MVP ב-2011. GettyImages
דרק רוז עם תואר ה-MVP ב-2011/GettyImages

רוז גם זכה ליטול חלק בשלושה משחקי אולסטאר (נבחר לראשונה בעונתו השנייה בליגה), נבחר לרוקי של העונה, כאמור בגיל 22 בלבד הוכתר ל-MVP של העונה בזכות ממוצעים של 25 נקודות ו-7.7 אסיסטים וכן זכה בשתי מדליות זהב באליפויות העולם בכדורסל עם נבחרת ארצות הברית ב-2010 וב-2014. הפציעות הכריעו אותו בשנים האחרונות - בעונה האחרונה שותף 24 משחקים ובסך הכל בשלוש השנים האחרונות רשם 77 הופעות.

רוז החל את דרכו בשיקגו בולס ואחרי שמונה שנים המשיך לקליבלנד קאבלירס, מינסוטה טימברוולבס, דטרויט פיסטונס, ניו יורק ניקס וקבוצתו האחרונה הייתה ממפיס גריזליס, שמוקדם יותר השבוע הסכימה לבקשתו לסיים את החוזה שנה מוקדם יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • דרק רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully