וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק מגבה את איניאקי פניה ומצהיר: "לא אכפת לנו מהשיא"

המאמן עשוי לבצע רוטציה מול אוסאסונה, בתקווה להפוך לשני שרושם שמונה ניצחונות בשמונת מחזורי הליגה הראשונים בבארסה (שבת, 22:00). על המחליף של טר סטגן אמר: "למה שלא יהיה השוער הראשון עד תום העונה?"

תיקתקנו, 25.9/ספורט1

המחזור השמיני בליגה הספרדית ייצא לדרך הערב (שישי) עם משחק בין ויאדוליד למאיורקה, ויגיע לשיאו עם הדרבי של מדריד ביום ראשון. בשבת נקבל חמישה משחקים, כשבמוקד ברצלונה מתארחת אצל אוסאסונה.

רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
לוהט. לבנדובסקי/רויטרס

אוסאסונה - ברצלונה (22:00)

למרות העומס הרב, ברצלונה עדיין מושלמת בליגה הספרדית וניצחון מחר יכול להגדיל לפחות זמנית את הפער מריאל ל-7 נקודות, כשלבלאנקוס מחכה אתגר אמיתי בדרבי מול אתלטיקו בראשון. שלוש נקודות יהפכו את פתיחת העונה של האנזי פליק להיסטורית. רק פעם אחת בתולדותיה ניצחה בארסה בשמונת המחזורים הראשונים של הליגה, ומאצטדיון אל סדאר בו לא הפסידה מאז פברואר 2012 יש לה זיכרונות נעימים, כך שהסיכוי לעשות זאת גבוה למדי. בארסה גברה על אוסאסונה בששת המפגשים האחרונים, ורוצה להמשיך ברצף. האנזי פליק רמז על האפשרות לבצע רוטציה בהרכב כדי לחלק עומסים, אבל השינוי המסתמן היחיד כרגע הוא החלפתו של מארק קסאדו ב-11 לטובת פדרי.

"לא אכפת לנו מהשיא", התעקש פליק במסיבת העיתונאים. "השחקנים שלי מאוד מוכנים, הם עובדים עם תשוקה ואופי. נבצע מספר שינויים, אבל אנחנו צריכים גם שחקנים מנוסים כמו ראפיניה ולבנדובסקי בהרכב. נראה איך כולם ירגישו מחר. הדרבי של מדריד? לא אכפת לי מה ריאל ואתלטיקו עושות, אני מתרכז רק בנו. איניאקי פניה יכול להיות השוער הפותח שלנו עד סיום העונה, למה לא? הוא טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

משחקים נוספים

ויאדוליד - מאיורקה (שישי, 22:00)

חטאפה - אלאבס (15:00)

ראיו וייקאנו - לגאנס (17:15)

ריאל סוסיאדד - ולנסיה (19:30)

משחקי יום ראשון בספרד

סלטה ויגו - ג'ירונה (15:00)

בילבאו - סביליה (17:15)

בטיס - אספניול (19:30)

אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully