וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה ככל הנראה יועדף על פני נהואל מול קרית שמונה

27.9.2024 / 14:17

סברינה צפוי לפתוח לראשונה, הרכש הנוסף ימתין על הספסל. פיינגולד ודוד יהיו כשירים, אלפרדו בספק אצל היריבה (שבת, 19:15, ספורט4)

שחקני מכבי חיפה ערכו אימון במרכז הארץ על רקע המצב הביטחוני בצפון/צילום: דני מרון

עירוני קרית שמונה

בקבוצה מודעים לכך שלמרות שמדובר במשחק ביתי, היתרון ביצועים יהיה מוחלט לזכות היריבה. בקרית שמונה העבירו את כל הכרטיסים לסגנית האלופה למעט כאלף מקומות לטובת האוהדים המקומיים. בצד המקצועי אלפרדו סטיבנס ינסה לערוך אימון היום ואז תתברר כשירותו, לאחר שלא השלים את האימון האחרון והוא בספק גדול למשחק. אסף צור שסבל מכאבים בשבוע האחרון צפוי להיות כשיר אך גם בנוגע אליו יתברר סופית לאחר האימון היום. מי שימשיך להיעדר הוא לידור כהן.

"מכבי חיפה היא קבוצה עם איכויות בלתי נגמרות", אמר המאמן שי ברדה לקראת המשחק. "משחק מאוד מאתגר וזו זכות שלנו שאנחנו משחקים בליגה של הגדולים, אם נקרא לזה ככה. קרית שמונה היא קבוצה טובה ובסופו של דבר דברים יתחברו. אני מאוד מאמין בקבוצה הזו, אמרתי את זה בתחילת העונה ואני אומר את זה גם עכשיו".

שחקן עירוני קרית שמונה אלפרדו סטיבנס. קובי אליהו
קרית שמונה מקווה שיהיה כשיר. סטיבנס/קובי אליהו

מכבי חיפה

קסנדר סברינה צפוי לפתוח ולערוך הופעת הבכורה, כאשר הירוקים יעברו לשיטה של ארבעה שחקני הגנה ושני שחקני כנף. בעמדת כנף שמאל ישנה התלבטות בין דולב חזיזה למתיאס נהואל, שגם אם לא יפתח יקבל מחר דקות ראשונות בקבוצה. לפי האימונים עושה רושם שהנטייה היא לפתוח עם חזיזה, כשהרכש היקר בתולדות המועדון יחכה לבכורה מהספסל. עילי פיינגולד צפוי להיות כשיר וההתלבטות היא בינו לבין מאור קנדיל בעמדת המגן הימני. דין דוד כשיר ויפתח בחוד של ברק בכר.

הירוקים התאמנו בימים האחרונים בצל האזעקות והטילים, אך במועדון הצליחו למצוא מגרשים חלופיים והבהירו שעשו הכנה טובה למשחק. "ברור שלא יהיו תירוצים", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו לפני משחקי חוץ קשים וצריכים לעבור את המשחק מחר עם ניצחון".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
קסנדר סברינה, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
ספתח. סברינה/אתר רשמי, מכבי חיפה

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 43 פעמים במסגרת ליגת העל, כשמכבי חיפה מובילה 15:22 בניצחונות ועוד שישה משחקים לא הוכרעו.

* ב-14 המפגשים האחרונים בכל המסגרות הצליחה עירוני קרית שמונה להשיג רק ניצחון אחד על הירוקים - 1:2 בפברואר 2022. עאיד חבשי ונדב נידם הם היחידים שהיו שותפים לו, כשמנגד שרדו במכבי חיפה עלי מוחמד, דולב חזיזה, דין דוד ושון גולדברג שנכנס אז כמחליף.

* אותו הפסד גם היה היחיד של ברק בכר ב-17 משחקי ליגה בהם אימן מול האקסית שלו (לעומת 14 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו). הוא הפסיד לקרית שמונה עוד פעמיים בגביע כמאמן הפועל באר שבע.

* את הקדנציה הראשונה שלו במכבי חיפה סיים ליאור רפאלוב עם צמד לרשת קרית שמונה במשחק האליפות ב-2011. סך הכול יש לו ארבעה שערים מולה והפסד בודד בשבעה משחקים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: נתניה

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 19:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים (ספורט3)
שבת, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי תל אביב - עירוני טבריה

שני, 20:00: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט1)
שני, 20:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully