וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במשך חודשיים שאלתם אותי על רכש": התשובה של ארנה סלוט

פתיחת העונה המרשימה של ליברפול נמשכה עם 1:5 מוחץ על ווסטהאם בגביע הליגה, המאמן עקץ אחרי הביקורות על היעדר רכש בקיץ: "כולכם ידעתם עד כמה הסגל שלנו איכותי"

תקציר ה-1:2 של אנדרלכט על פרנצווארוש ומוחמד אבו פאני/ספורט1

יורגן קלופ נפרד מאנפילד אחרי קרוב לתשע שנים וליברפול יצאה לעידן חדש עם לא מעט חששות. חודש וחצי לתוך עונת 2024/25, עידן ארנה סלוט נראה מבטיח מאוד. אמש (רביעי) הביסו המייטירדס 1:5 את ווסטהאם בדרך לשמינית גמר גביע הליגה והמספרים מבטיחים מאוד.

שבעה משחקים רשמיים קיימה ליברפול בינתיים בכל המסגרות ואמנם הייתה לה מעידה אחת מפתיעה מאוד, היא נכנעה בביתה 1:0 לנוטינגהאם פורסט, אבל בששת המשחקים האחרים ניצחה, הבקיעה 18 שערים וספגה רק עוד שני שערים פרט לאותו גול של קאלום הדסון-אודוי בהפסד המפתיע.

דיוגו ז'וטה, שחקן ליברפול. GettyImages
"נשמור עליו". סלוט על ז'וטה/GettyImages

גם אתמול, על אף שבהרכב עלו בעיקר שחקני המשנה והסגל הרחב של ליברפול, ליברפול הראתה את כוחה הגדול כאשר דיוגו ז'וטה, שבמשחק הליגה האחרון ירד לספסל, כבש צמד, גם קודי גאקפו הרשית פעמיים ובין לבין מוחמד סלאח, שעלה מהספסל, הבקיע את שערו ה-350 בקריירה.

"במשך חודשיים שאלתם אותי על שחקני רכש ואני באופן עקבי אמרתי לכם שיש לי סגל מאוד איכותי ושאני מרוצה ממנו מאוד. אני חושב שכולכם ידעתם וזה גם מה שהראינו לאורך כל השבועות האחרונים. כולם עבדו קשה, לא רצו לוותר והראו המון יכולות אישיות טובות"' אמר סלוט בעקיצה לכתבים אחרי השבועות הארוכים שהמועדון ספג ביקורת על כך שלא הגיעו שחקני רכש כלל - עד החתמת פדריקו קייזה ברגע האחרון.

על הצמד של ז'וטה, אחרי שאיבד את מקומו בהרכב: "דיוגו ראוי לשערים האלה אחרי ששיחק העונה הרבה והיה מצוין. אם אני זוכר נכון הוא הבקיע רק במשחק נגד איפסוויץ', אבל בכל משחק שהוא שותף בו הוא היה מאוד חשוב עבורנו והיום הוא שיחק בעמדה מספר 10 ואני שמח שהבקיע צמד. איך שומרים על דיוגו? עושים רוטציה. כמו עם כל השחקנים, ננהל את הדקות בצורה הטובה ביותר וננסה הכי טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully