וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה שמסעירה את בראגה וכוכבה לפני המשחק נגד מכבי תל אביב

הפורטוגלים סירבו למכור את ריקרדו הורטה כדי למנוע ממלאגה לגזור אחוזים מהעסקה. רגע לפני מכבי תל אביב, התיק מגיע לנקודת רתיחה

תקציר מוקדמות ליגה אירופית: מכבי פתח תקוה - בראגה 5:0/ספורט1

מבין שלל הכוכבים שתציג בראגה לראווה במשחק הערב (22:00, ספורט4) נגד מכבי תל אביב, מי שאמור לבלוט מעל כולם הוא ריקרדו הורטה. שחקן הכנף בן ה-30 הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בקבוצה, וגם ז'ארקו לאזטיץ' הזהיר מפניו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

אבל בפורטוגל חוששים שהראש של הורטה לא יהיה במשחק - אלא בסערה שמתחוללת סביבו, והגיעה בימים האחרונים לנקודת רתיחה. נגד בראגה עמדה במוסדות הבוררות של אופ"א תביעה על רקע סירובה למכור את הורטה בעבר, גם כאשר קיבלה הצעות בגובה של 17 מיליון יורו. הסיבה, כביכול: ניסיון למקסם רווחים מהעסקה, מאחר שמלאגה - קבוצתו הקודמת של הורטה - זכאית במסגרת ההסכם בין המועדונים ל-33 אחוזים מדמי המכירה שלו במקרה שהעסקה עולה על 5 מיליון יורו.

מלאגה טענה כי בראגה פעלה במכוון כדי למנוע ממנה את אחוזי המכירה שהיא זכאית לה, ובסופו של דבר התיק הועבר לבחינת ה-CAS, בית הדין לבוררות בספורט. אתמול נערך הדיון בשוויץ ובסיומו המליץ הבורר לשני המועדונים להגיע להסכם על פיצוי כספי בקרוב.

שחקן בראגה, ריקרדו הורטה. Carlos Rodrigues, GettyImages
הראש לא במשחק? ריקרדו הורטה/GettyImages, Carlos Rodrigues

"שני הצדדים השמיעו את טיעוניהם, וכעת אנחנו מקווים שהוויכוח יגיע לסיומו. אנחנו עדיין במשא ומתן, אבל מעורבים כאן סכומי כסף גבוהים", סיפר עו"ד אלברטו דיאס שייצג את מלאגה בתיק.

הורטה עבר לבראגה ממלאגה ב-2016, תחילה בהשאלה. ב-2017 הוא נרכש על ידי המועדון ומאז משחק שם, ונחשב לאהוב הקהל. בסך הכל, במאזנו 82 שערים ב-225 הופעות במדי בראגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully