וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד צחקו על טן האח, שתירץ: "השארנו את טוונטה בחיים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ניצח משחק אחד בלבד מתשעת האחרונים באירופה, אחרי ה-1:1 מול מועדון נעוריו טען: "זה הכדורגל, מחר יום חדש"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוונטה 1:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ניצחה משחק אחד בלבד מתוך תשעת האחרונים שלה במפעלים האירופיים. בעונה שעברה היא כשלה בליגת האלופות וסיימה עם ניצחון אחד בלבד בבית עם באיירן מינכן, פ.צ. קופנהגן וגלאטסראיי והעונה היא החלה את הליגה האירופית עם 1:1 ביתי מאוד מאכזב נגד טוונטה.

כריסטיאן אריקסן עוד העלה את השדים האדומים ליתרון בדקה ה-35, אבל ההולנדים, שאלפי אוהדיהם צבעו את מנצ'סטר בימים האחרונים, השוו בדקה ה-66 מרגלי סאם לאמרס לאחר מבצע אישי מרהיב בארט ואן רואי - ושגיאה של אריקסן. הניסיונות של המארחת לשוב ליתרון עלו בתוהו והיא פישלה גם בתחילת דרכה העונה באירופה, ארבעה ימים אחרי שמעדה גם בפרמיירליג ב-0:0 נגד קריסטל פאלאס.

אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הבדיחה הייתה בסופו של דבר על חשבונו של טן האח/רויטרס

אחרי המשחק מול המועדון בו שיחק במרבית הקריירה ובתחילת דרכו, אמר טן האח: "זה הכדורגל ואנחנו צריכים להמשיך הלאה. מחר זה כבר יום חדש. יש לנו בסיס טוב, אנחנו זקוקים ליותר יציבות. ביתרון 0:1 השארנו אותם לחיים, הרמה ירדה ובמקום להרוג את המשחק, עשינו טעות ונתנו להם שער. פשוט לא הצלחנו לעצור את השחקן של טוונטה".

לפני המשחק עוד דיבר טן האח על כך שהוא פוגש את המועדון בו גדל והצהיר שהוא היה "שמח לשחק נגד מועדון אחר, כי זה לא נעים לפגוע במישהו שאתה אוהב", אבל בסופו של דבר הבדיחה הייתה על חשבונו. שחקן העבר רוד חוליט שפירשן את המשחק בטלוויזיה בהולנד, התבדח על חשבון טן האח גם כן כשאמר: "הוא יורד מאוכזב לחדר ההלבשה, אבל זה חלק מהתהליך. אני רואה אותו מדבר כל הזמן עם שחקנים, למשל עם אלחנדרו גרנאצ'ו, ואני חושב שהשחקנים כבר אומרים לעצמם ברגעים כאלה 'בן אדם, תעזוב אותי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully