וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ספגה קנס כבד ועונש ע"ת של מכירת כרטיסים למשחק חוץ

25.9.2024 / 19:07

בעקבות עשרות האבוקות ורימוני העשן במשחק באשדוד, האלופה נקנסה ב-44 אלף שקל. הקהל הצהוב עלול להיעדר נגד ב"ש, מכבי חיפה או בית"ר אם תירשם התפרעות אוהדים נוספת

תקציר ניצחון החוץ של מכבי תל אביב 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

קנס כבד הושת הערב (רביעי) על מכבי תל אביב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות התפרעות אוהדי הקבוצה ביום ראשון באשדוד. כידוע, אוהדי מכבי תל אביב הדליקו עשרות אבוקות ורימוני עשן, גרמו להפסקת המשחק לכשלוש דקות והמועדון נקנס בסכום בסך 44 אלף שקלים - ובנוסף בעונש איסור מכירת כרטיסים למשחק חוץ אחד על תנאי עד תום העונה.

מכבי תל אביב טענה בדיון באמצעות נציגה המזכ"ל עידן אלטר כי "התקנה לא התכוונה בעצירת משחק לאירוע של שלוש דקות, אלא לאירוע של 20 דקות או חצי שעה. בהוראת השעה לפני תיקונה אפשר היה לעצור משחק ל-20 דקות מבלי שיושת עונש נוסף לקנס. תיקון התקנון לא כיוון ל-20 דקות. אם תתקבל עמדת התובע, כל הפסקת תחשב "פרק זמן משמעותי" ולא זו הייתה הכוונה. לכן נבקש כי לא יושת עונש התנאי של אי מכירת כרטיסים למשחק החוץ".

עם זאת, הדיין עו"ד ישראל שמעוני בחר לתמוך בדרישות התובע, עו"ד גלעד ברגמן, ומכאן שמכבי תל אביב ספגה עונש על תנאי של איסור מכירת כרטיסים לאוהדיה למשחק חוץ בנוסף לקנס הכספי הכבד. המשמעות היא שאם אוהדי מכבי תל אביב יתנהגו כך פעם נוספת, הם עלולים להיענש בכך שלא יוכלו לתמוך בקבוצה באחד ממשחקי העונה בחוץ מול הפועל באר שבע, מכבי חיפה או בית"ר ירושלים, הקבוצות שמכרו מעל 5,000 מנויים.

אבוקות ביציע אוהדי מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בפעם הבאה אוהדי מכבי תל אביב יובילו לאיסור מכירת כרטיסים/לירון מולדובן

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ' דווקא זוכה מאשמה בכל הנוגע להעמדתו לדין על עליית הקבוצה באיחור, וכן זוכה באותו הסעיף אלי לוי, מאמן מ.ס. אשדוד. עם זאת, המארחת כן נקנסה ב-5,000 שקלים בפועל בעקבות המצאותו של הבעלים ג'קי בן זקן בתחום האסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully