וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטת: הפועל פ"ת ניצחה 2:3 את הפועל כפ"ס ועלתה לפסגה

רוחנא (צמד) ובני קבעו 0:3 מוקדם, חגאני וסזאר הלחיצו אבל לא מנעו מהיורדת ניצחון רביעי רצוף. אום אל פאחם עדיין ללא נקודות, ראשון שוב הפסידה, ניצחון בכורה למכבי הרצליה

בצל המצב הביטחוני והשינויים בלוח המשחקים, חצי מהמחזור השישי בליגה הלאומית נערך הערב וסיפקה מוליכה חדשה. הפועל פתח תקוה רשמה ניצחון רביעי רצוף, 2:3 בחוץ על הפועל כפר סבא ועקפה זמנית את כפר שלם המושלמת. מכבי יפו גברה 0:2 על ראשון לציון, אום אל פאחם עדיין בלי נקודות עם 3:0 מול הפועל רמת גן. ניצחון בכורה למכבי הרצליה.


הפועל כפר סבא - הפועל פתח תקוה 3:2

אחרי שלושה ניצחונות רצופים של 0:1 ועם ההגנה הטובה בליגה עד כה, הפועל פתח תקוה ידעה שניצחון רביעי רצוף יעלה אותה לפסגה. היא אומנם עשתה זאת, אבל בדרך שונה לחלוטין ממה שהורגלו האוהדים שבעי הנחת שלה. אליאן רוחנא עם צמד וגולן בני קבעו 0:3 מוחץ למלאבסים אחרי פחות מחצי שעה. אלא שנתנאל חגאני צימק וסזאר קבע 3:2 ממש לפני ההפסקה, שער שהלחיץ מאוד את הקבוצה של עומר פרץ. כפר סבא היתה קרובה לשלישי במחצית השנייה, אבל עומר כץ הציל כמה מצבים טובים ופתח תקוה עם מאזן מרשים מאוד של חמישה ניצחונות ותיקו אחד שגם הוא היה בבלומפילד מול הפועל תל אביב החזקה.

כאמור, כבר אחרי שבע דקות הפועל פתח תקוה עלתה ליתרון משער של מי אם לא אליאן רוחנא, שקיבל מסירה מברקוביץ' מצד ימין ובעט כדור לא חזק שהכניע את רמזי אבו חמדאן. בדקה ה-22 הגיע השני של פתח תקוה ושל אליאן רוחנא, שסובב כדור קרן לעבר השער, רוטמן פתח רגליים והכדור נעצר רק ברשת. 0:2 גדול למוליכה החדשה של הלאומית. בדקה ה-28 זה כבר 0:3 להפועל פתח תקוה. פישלר איבד כדור לרוחנא, שהיה יכול לכבוש אבל פרגן לגולן בני שממטר גלגל את השלישי. חגיגת השערים נמשכה בדקה ה-31 עם שער מצמק של נתנאל חגאני, שניצל טעות קשה של רם לוי והקפיץ מעל עומר כץ.

עוד לפני השריקה להפסקה המשחק נפתח לחלוטין משער של ז'וליו סזאר שלא נשמר ברחבה ונגח מקרוב לרשת. כפ"ס צימקה ל-3:2 והבטיחה מחצית שנייה מרתקת. בדקה ה-60 נתנאל חגאני כמעט עשה 3:3 במהלך אישי, כשעבר את רוטמן והפציץ מקרוב, אבל עומר כץ הציל.

אליאן רוחנא שחקן הפועל פתח תקוה. אודי ציטיאט
צמד ובישול. אליאן רוחנא/אודי ציטיאט

הפועל רמת גן - הפועל אום אל פאחם 0:3

אחרי שיהודה דולינר סיים 12 שנים כבעלי המועדון והעביר את הזכויות לאמיר חמיאס, הפועל רמת גן קיבלה הזדמנות נוחה להשיג ניצחון רביעי ולהתבסס בצמרת והיא אכן השיגה אותו מול נועלת הטבלה שטרם צברה נקודה. בניגוד למשחק הקודם שבו פאחם הפסידה לכפר שלם המוליכה בגלל פנדל שערורייתי, הפעם היא התפרקה מול יריבה טובה ממנה בהרבה והניצחון לא הוטל בספק.

הפועל רמת גן עלתה ל-0:1 מוקדם בדקה התשיעית משער יפה של עמית מזרחי, שנגח בלי לעצור לפינה הרחוקה. בדקה ה-57 הדר רטנר הכפיל את היתרון עם הקפצה מעל השוער אחרי בישול שהגיע אליו משוער רמת גן איתמר ישראלי. בתוספת הזמן הפועל רמת גן חתמה את הניצחון עם מור סימן טוב, שהתגבר על השומר שלו ובנחישות בעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:3.

מתן בית יעקב שחקן מכבי יפו. דני מרון
שני בישולים וניצחון. מתן בית יעקב/דני מרון

מכבי יפו - הפועל ראשון לציון 0:2

שתי המאוכזבות של יום שני חיפשו תיקו באצטדיון בנס ציונה ומי שהשיגו אותו היו ה"מארחים". יפו החמיצה לא מעט מול בני יהודה ונותרה עם ניצחון בודד עד כה, אך ניצלה הגנה חדירה של הכתומים, שפתחו את העונה בסערה עם ניצחון על הפועל תל אביב אבל רושמים הפסד שני רצוף שבו הם גם לא כובשים והקבוצה של עופר טסלפפה, שסומנה להיות בצמרת עם סגל מבטיח, כרגע יותר קרובה לתחתית.

ראשון היתה טובה יותר בפתיחה, אבל ארי מרנשטיין הבלם המושאל מהפועל באר שבע נגח את הראשון של המארחים (29) אחרי כדור קרן של מתן בית יעקב. בדקה ה-60 ראשון לציון קיבלה הזדמנות כפולה להשוות, אבל שי אייזן וג'ימי אלכסיס פספסו מקרוב. ראשון הזניחה את ההגנה בניסיון להשוות ויפו עקצה את השני בדקה ה-75 משער של אילון ירושלמי בדחיקה מקרוב אחרי מסירה של מתן בית יעקב.

מכבי הרצליה - הפועל ניר רמת השרון 1:2

ברכות לתומר קשטן, שהשיג ניצחון בכורה בלאומית אחרי פתיחת עונה רע מאוד שנבעה בעיקר בגלל הגנה חדירה במיוחד. אלא שהפעם לשם שינוי ההגנה של הרצליה עבדה ואפילו כמעט לא ספגה וההתקפה נהנתה מטעויות של רמת השרון.

הרצליה עלתה ליתרון ראשון משער של הקפטן ברק לביא, שדחק מקרוב אחרי כדור קרן. בדקה ה-39 הרצליה הכפילה את היתרון שלה אחרי שמוסטפא גדבאן קיבל מתנה מהבלם ובעט מקרוב פנימה. בדקה ה-86 רמת השרון חזרה למשחק משער יפהפה של אורי עזו, שסובב מ-20 מטרים לחיבורים, אך לא הצליח למנוע הפסד מקבוצתו.

משחקי יום שני (19:00):

הפועל תל אביב - הפועל כפר שלם
הפועל עפולה - בני יהודה
מ.ס. כפר קאסם - הפועל נוף הגליל
הפועל רעננה - הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully