וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוז' יאו הורחק משישה משחקים: "לא ניסיתי לפגוע באיש"

מגן הפועל ירושלים ייעדר ממשחקי הקבוצה הבאים בעקבות השלכת הבקבוק אל עבר אוהד מכבי תל אביב: "זה היה מעצבים, תנועה לא מכוונת"

הפועל ירושלים קופחה נגד מכבי תל אביב: הפנדל של רוי רביבו והרחקת אלוז' יאו/ספורט1

אלוז' יאו התייצב היום (רביעי) בבית הדין המשמעתי בהתאחדות לכדורגל והורחק משישה משחקים בפועל. התובע עו"ד גלעד ברגמן דרש להרחיקו משבעה משחקים, אך הדיינים החליטו להרחיקו ממשחק אחד פחות והוא ייעדר משישה.

המשמעות היא שהמגן מחוף השנהב לא יעמוד לרשות הקבוצה בחמשת המשחקים הבאים, כי משחק אחד מהעונש הוא כבר ריצה בהפסד לבני ריינה בשבת. הוא ייעדר נגד מכבי פתח תקוה, הפועל באר שבע, מ.ס. אשדוד, עירוני טבריה ומכבי נתניה.

יאו טען בדיון: "הבקבוק נזרק ללא כוונה לפגוע ואין לי ידיעה בנוגע למהומה כי הייתי בחדר ההלבשה. הגעתי חולה, הרגשתי לא טוב ואני בתקופה מתוחה רגשית. אני בלחץ ממה שקורה במדינה, אמי מתקשרת כל הזמן. אני בלחץ וסטרס. במחצית השנייה היה אירוע עם פנדל שלא נשאר וזה הסעיר אותי. ניסיתי לפנות לשופט וקיבלתי צהוב שני. אחרי הכרטיס האדום, התרגזתי. היה לי את הבקבוק ביד, התכוונתי להשליך אותו לעבר המסדרון. לא ניסיתי לפגוע באוהד, לא התכוונתי לפגוע באיש. זה היה מעצבים ולצערי פגע באוהד. אילו כיוונתי, הייתי מסתכל לכיוון. זו הייתה תנועה לא מכוונת".

אלוז' יאו הפועל ירושלים. דני מרון
ייעדר גם מחמשת המשחקים הבאים. יאו/דני מרון

בהרשעה כתב הדיין עו"ד ישראל שמעוני: "אני מוצא חומרה באופן בו השחקן מדעת נוטל חפץ ומשליכו לעבר הקהל, קל וחומר כאשר גם הנאשם מודה כי לא הייתה סיבה מיוחדת. חומרה נוספת אני מוצא בעבודה כי רק לפני מעט יותר משלושה חודשים הושת על הנאשם עונש התנאי והוא לא חדל ממעשיו. גם אם איני מחוייב להפעיל את עונש התנאי במלואו נוכח מועד תיקון התקנון בעניין זה, עומדות לנגד עיני פסיקותיו של בית הדין העליון אשר הורה לנו להעפיל עונשי תנאי גם בטרם תוקן התקנון".

נזכיר כי שבוע לא פשוט עובר על יאו מאז המקרה בשבוע שעבר. כזכור, האוהד הגיש תלונה במשטרה, יאו הוזמן מוקדם יותר השבוע לתשאול וקיבל הרחקה של 15 יום מהאוהד. שחקנים בהפועל ירושלים אמרו על יאו: "גומרים את הבן אדם, בתקופה שזרים לא רוצים להיות כאן לוקחים שחקן שזרק בקבוק על הרצפה מעצבים והופכים אותו לעבריין, הזוי מה שקורה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully