וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיוע ההתאחדות: בית"ר תארח את מכבי חיפה בשלישי ב-19:30

25.9.2024 / 17:26

בעקבות המצב הביטחוני בצפון ומחאת הקהל הירוק, סוכם על החלפת ביתיות והתקבל אישור מאופ"א לדחות את שריקת הפתיחה בשעתיים - כך שהמשחק ייערך באצטדיון טדי ב-1.10

שחקני מכבי חיפה ערכו אימון במרכז בארץ על רקע המצב הביטחוני בצפון/צילום: דני מרון

מכבי חיפה הפעילה לחץ, ההתאחדות לכדורגל נחלצה לעזרתה ובסופו של דבר נמצא פתרון כדי שהיא לא תצטרך לארח את בית"ר ירושלים בשבוע הבא בשעה 17:30. מנהלת הליגות אישרה הערב (רביעי) שסוכם על החלפת ביתיות והתקבל אישור מאופ"א לאיחור המשחק, כך שתהיה זו בית"ר ירושלים שתארח את מכבי חיפה באצטדיון טדי בשבוע הבא בשעה 19:30.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר היום, מכבי חיפה עיכבה ככל שניתן את תשובתה בכל הנוגע לאירוח המשחק נגד בית"ר ירושלים, גם בהמתנה לאישור מאופ"א לדחות את המשחק, מתוך הבנה שלארח את בית"ר בשעה 17:30 יהיה רחוק מאידיאלי - בוודאי אחרי הודעת ארגוני אוהדי הקבוצה שהתנגדו לכך בתוקף. לכן, סוכם כעת על החלפת הביתיות, גם לאור המצב הביטחוני בצפון ובמקביל אושר לקיים את המשחק שעתיים מאוחר יותר, ב-19:30 במקום ב-17:30 כפי שנקבע תחילה.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הוחלפה ביתיות והם יארחו את מכבי חיפה בשבוע הבא. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

כידוע, בהתאחדות קבעו את שעת המשחק הדחוי ל-1 באוקטובר לשעה 17:30 אחר הצהריים בשל העובדה שיש מחזור ליגת אלופות באותו ערב - דבר שמחייב את אישור אופ"א לשחק במקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully