וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות מסייעת: שעת המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר תידחה?

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 16:01

הירוקים טרם החליטו סופית אם לארח בבלומפילד את בית"ר או להחליף ביתיות, ואחרי המחאה מצד האוהדים במועדון עושים הכל על מנת לדחות את שעת הפתיחה שנקבעה ל-17:30

שחקני מכבי חיפה ערכו אימון במרכז בארץ על רקע המצב הביטחוני בצפון/צילום: דני מרון

אחרי שהמשחק שלה נגד בית"ר ירושלים נדחה, במכבי חיפה יצטרכו לקבל החלטה על פי המתווה החדש של מנהלת הליגה ולקבוע האם המפגש מול בית"ר יהיה בחיפה ללא קהל, באיצטדיון בלומפילד כמשחק בית של הירוקים או בטדי - מה שייחשב להחלפת ביתיות.

לוואלה ספורט נודע שהירוקים לא מקבלים החלטה סופית בשלב זה בגלל שעת המשחק המוקדמת, כשבהתאחדות פנו לאופ"א על מנת לקבל אישור לאחר את שעת המשחק.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רוצים שעה נורמלית. אוהדי חיפה/מאור אלקסלסי

כזכור בהתאחדות קבעו את שעת המשחק הדחוי ל-1 באוקטובר לשעה 17:30 אחר הצהריים בשל העובדה שיש מחזור ליגת אלופות באותו ערב, אך כעת לאור בקשת הירוקים בהתאחדות מקווים להשיג אישור מיוחד לקיים את המשחק בשעה מאוחרת יותר.

שעת המשחק תהיה שיקול בהחלטה של הירוקים, שכן משחק בשעה כזו כמשחק בית באזור המרכז יקשה מאוד על הקהל של הקבוצה. כזכור, עמותת היציע הצפוני הלינה כבר יצאה בהודעה רשמית שבה הבהירה את התנגדותה לשעת המשחק, וכעת בקבוצה וגם בהתאחדות מנסים לאחר את השעה על מנת להביא לאיצטדיון מלא במשחק זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully