וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עותמאן בחקירה: "נכנסתי, אמרו לי שרוצים שהם יבקיעו 7 גולים"

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 12:48

אחד משחקני מכבי צעירי אום אל פאחם, שמואשמים בהטיית משחק, סיפר בחקירה על ההוראות שקיבל מהבעלים, כולל האיומים והחוזים הכפולים

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

פרשה דרמטית בכדורגל הישראלי. בהתאחדות לכדורגל פרסמו היום (רביעי) כי לאחר חקירה ארוכה שבוצעה בשיתוף עם משרד "מור חקירות" הפועל בשירות ההתאחדות לכדורגל, וכללה שילוב של פעולות חקירה סמויות וגלויות, הוגש נגד מכבי צעירי אום אל פאחם מליגה א' צפון, העומד בראשה פאדי מחמיד ומספר שחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה, כתב אישום חמור המייחס להם עבירות לכאורה של הטיית משחקים וחוזים כפולים במהלך עונת המשחקים 2023/24.

השם הבולט ביותר בכתב האישום הוא זה של אמיר אבו ניל, לשעבר בהפועל חיפה. לצידו אפשר למצוא שחקנים אחרים ששיחקו בעבר בליגת העל, וביניהם קאסם נג'אר, מוחמד עותמאן, מוחמד סייד אחמד, אניס מחאמיד, מוחמד ג'בארין וכאמל אגבריה.

בהתאחדות דורשים את הפסקת פעילות הקבוצה ואת הרחקתו לצמיתות של הבעלים פאדי מחמיד.

תמלול החקירה של שחקני מכבי צעירי או אל פאחם. MOR, אתר רשמי
תמלול החקירה של שחקני מכבי צעירי או אל פאחם/אתר רשמי, MOR

על פי תמלילי החקירה, עותמאן אומר שהתבקש על ידי הבעלים להפסיד 7:0. "קיבלנו במחצית שלושה או ארבעה גולים, במחצית השנייה אני הייתי מחליף, הוא אמר לי 'בוא כנס', אמרתי שאני לא רוצה, אמר לי 'בוא כנס אתה תקבל קנס', אז נכנסתי.

"הוא אומר לי 'אתה תיכנס ואתה תיתן להם', אמר לי ולאבו ניל... אמרתי שאם אני אקבל קנס אז אני רוצה להיכנס לשחק כרגיל. אמר לי, 'שמע, רוצים שהמשחק יסתיים בשבע'. שאלתי אותו מה שבע??? ענה ש'תתן להם ותדבר עם השחקנים'.

"הוא אמר לי 'שחק בלם'. אמרתי לו שאני לא רוצה לשחק בלם. אמר 'אתה כן רוצה לשחק בלם'. שיחקתי בלם.... אמרתי להם 'אם אתם רוצים לתת להם, תתנו. אני לא רוצה לתת'. ואני אני כדור חמש, אני מקבל, משחק עם השוער, נותן לאניס, אניס מאבד והם נותנים גול. אחר כך אמיר, וככה קיבלנו שבעה גולים".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מוחמד עותמאן שחקן בני סכנין. לילך וייס רוזנברג
מוחמד עותמאן בחקירתו: "החוזה שאני חתמתי הוא לא זה שהיה בבקרה. החוזה שלי היה 19. מה הם שמים בבקרה? 5,000"./לילך וייס רוזנברג

על נושא החוזים הכפולים אמר מוחמד עותמאן בחקירתו: "החוזה שאני חתמתי הוא לא זה שהיה בבקרה. החוזה שלי היה 19. מה הם שמים בבקרה? 5,000". על המשחק נגד צעירי טייבה, שנגמר בתוצאה 3:0: "אני יכול להבקיע שני גולים, אבל מחזיר אחורה לקשר... רוצים לתת להם, אומרים לנו אל תבקיעו כי הם רוצים את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully