וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגג כל הקיץ עם טיילור סוויפט? טרוויס קלסי לא פוגע, והפרשנים קוטלים

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 9:58

כוכב הפוטבול ממשיך את פתיחת העונה המאכזבת, פרשן בכיר טוען: "איפה הוא היה כל הקיץ? במטוסים ואירועים. אסור לנו להגיד שהוא לא בכושר"

טיילור סוויפט רוקדת לצד טראוויס קלסי בן זוגה בגמר אליפות ארה"ב/האתר הרשמי, US Open Tennis

פתיחת העונה המאכזבת של כוכב הפוטבול טרוויס קלסי ממשיכה להעסיק את חובבי הספורט בארה"ב, כשהפעם יש עליו משקולת נוספת על הכתפיים: הזוגיות שלו עם טיילור סוויפט, כוכבת הפופ הגדולה בעולם. במשחקו האחרון במדי קנזס סיטי קלסי שוב קרטע, וסיים מאזן מאכזב של 4 תפיסות בלבד ל-30 יארד במצטבר. זה אומנם נגמר בניצחון 17:22 על הפלקונס, אבל בינתיים הרסיבר קצת מתקשה העונה.

טיילור סוויפט לצד טראוויס קלסי בן זוגה בגמר אליפות ארה"ב. GettyImages
טיילור סוויפט לצד טראוויס קלסי בן זוגה בגמר אליפות ארה"ב/GettyImages

הפרשן קריס קולינסוורת' מ-NBC טוען שה"קסם" בין קלסי לבין הקוורטרבק פטריק מאהומס נגמר, אבל פרשן ESPN טוד מקשיי טוען שזה קשור לחייו האישיים של קלסי.

"בכל תכנית שאני רואה, כל תכנית מקדימה, במחצית, לפני משחקים, בכל שידור שאני רואה בשבועות האחרונים, כאילו אסור לנו להגיד שהוא לא בכושר, שהוא חגג כל הקיץ? הוא הסתובב במטוסים עם האדם הכי מפורסם כנראה בעולם כולו, כשהוא שותה, הולך לאליפות ארה"ב הפתוחה", אמר מקשיי על הבילויים של קלסי עם טיילור סוויפט.

"... מה שאני כן יודע זה, אני רוצה שתצלם תמונה מקדם העונה של 2022 ואז תצלם תמונה מקדם עונה 2024, הם בקושי אותו בן אדם... וכולם אומרים, 'אנחנו חייבים למסור לו יותר את הכדור, למה הוא לא חלק מההתקפה?'. השאלה היא, האם הוא הולך לעבוד על עצמו ועל הכושר שלו במהלך העונה? כן, אני בטוח שהוא יעשה זאת. הוא תחרותי בצורה שלא תיאמן, הוא אחד הטובים אי פעם ומופיע ברגעי קלאץ', אבל הוא לא אותו בחור כרגע".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
טרוויס קלסי, קנזס סיטי צ'יפס. GettyImages
לא פוגע. קלסי/GettyImages

קלסי, כעת בעונתו ה-12 ב-NFL במדי הצ'יפס, רשם שמונה תפיסות ל-69 יארד ואפס טאצ'דאונים מפתיחת העונה - עונה אחת לאחר שלא הצליח לצבור 1,000 יארד לראשונה מאז 2015. למרות שאלוף הסופרבול שלוש פעמים הבהיר לאחרונה שהוא הפסיק לרדוף אחר נתונים סטטיסטיים, מקשיי חושב שאפשר להבין את הביקורת.

"אני לא רואה את אותה נפיצות, אני רואה אותו נשחק קצת במשחקים, זה בסדר, הוא יחזיר את עצמו לכושר, זה לא הבחור הראשון אי פעם שלא ממש בכושר השיא שהוא היה", אמר מקשיי. "ואתם יושבים כאן וגם מגנים עליו. יש איזשהו מסר שאני לא מקבל מהליגה שאסור להגיד שהוא לא באותו כושר. אסור לנו להגיד את זה?

"... אני לא מאשים את זה בטיילור סוויפט, אני לא מאשים כלום, כל מה שאני אומר זה כשאתה זוכה בסופרבולים, ויש לך את כל הסיבוב הופעות הזה שקורה אחרי הסופרבול, הוא הבחור הכי ממוסחר, אין אף אחד אחר שעושה יותר פרסומות, הוא היה בעוד אירועים, עושה יותר דברים מבחינה חברתית. אי אפשר לשאת את לוח הזמנים הזה ועדיין להשקיע את אותה כמות זמן בפוטבול", אמר מקשיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully