וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל וראן פרש מכדורגל בגיל 31, ורמז על הצעד הבא: "אהבתי להילחם"

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 11:25

הבלם הצרפתי שנפצע 23 דקות אל תוך הופעת הבכורה שלו בקומו החליט לתלות את הנעליים: "המסע הזה היה מיוחד יותר מהחלומות הכי פרועים שלי". זכה ארבע פעמים בליגת האלופות ופעם אחת במונדיאל

תקציר: אטאלנטה - קומו 3:2/ספורט1

בגיל 31 בלבד, רפאל וראן החליט לפרוש מכדורגל. בתחילת הקיץ חתם בפרויקט המעניין של קומו האיטלקית, אך הופעת הבכורה שלו ארכה 23 דקות בלבד - לאחר שנפצע בברכו במשחק הגביע מול סמפדוריה הוחלף, ומספר שבועות לאחר מכן נגרע מסגל הקבוצה למשחקי הליגה. כעת, אין ברצונו לעבור את השיקום הארוך שיאפשר לו לאפשר לשוב למגרשים, ובמקום זאת בחר לתלות את הנעליים. בהודעת הפרישה שלו הבהיר שהוא נשאר בקומו, אך לא חשף באיזה תפקיד.

הבלם הצרפתי שגדל במחלקת הנוער של לאנס נרכש על ידי ריאל מדריד ב-2011 והפך אט אט לאחד הבלמים הטובים בעולם. הוא זכה עם הבלאנקוס ארבע פעמים בליגת האלופות ושלוש פעמים באליפות, לפני שנדד למנצ'סטר יונייטד בקיץ 2021. בשדים האדומים חווה דעיכה מסוימת וזכה איתם בגביע האנגלי ובגביע הליגה. עם נבחרת צרפת, בשורותיה רשם 93 הופעות, זכה במונדיאל ב-2018.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

הודעת הפרישה של רפאל וראן

"אומרים שכל הדברים הטובים חייבים להיגמר.

"לאורך הקריירה שלי לקחתי על עצמי אתגרים רבים, התעליתי על עצמי פעם אחר פעם, כמעט הכל היה אמור להיות בלתי אפשרי. רגשות מדהימים, רגעים מיוחדים וזיכרונות שיימשכו כל החיים. כשאני חושב על הרגעים האלה, בגאווה עצומה ובתחושת סיפוק אני מכריז על פרישה מהמשחק שכולנו אוהבים.

"אני מצפה מעצמי לסטנדרטים הגבוהים ביותר, אני רוצה לשחק חזק, לא רק להישאר במשחק. צריך מנה גדולה של אומץ כדי להקשיב ללב שלך ולאינסטינקט שלך. רצון וצרכים הם שני דברים שונים. נפלתי וקמתי אלף פעמים, והפעם, זה הרגע לעצור ולתלות את הנעליים כאשר המשחק האחרון שלי הוא זכייה בגביע בוומבלי.

"אהבתי להילחם עבור עצמי, המועדונים שלי, המדינה שלי, חבריי לקבוצה והאוהדים של כל קבוצה בה שיחקתי. מלאנס למדריד ועד מנצ'סטר, וכמובן בנבחרת הלאומית שלנו. הגנתי על כל סמל עם כל מה שיש לי, ואהבתי כל דקה של המסע. המשחק ברמה הגבוהה ביותר הוא חוויה מרגשת. זה בוחן כל רמה בגוף ובנפש שלך. את הרגשות שאנו חווים אינך יכול למצוא בשום מקום אחר. כספורטאים, אנחנו אף פעם לא מרוצים, לעולם לא מקבלים הצלחה. זה הטבע שלנו ומה שמזין אותנו.

"אני לא מתחרט, לא הייתי משנה דבר. זכיתי יותר ממה שיכולתי אפילו לחלום עליו, אבל מעבר לשבחים ולגביעים, אני גאה שלא משנה מה, דבקתי בעקרונות שלי של להיות כן, וניסיתי לעזוב כל מקום טוב יותר ממה שהגעתי אליו. אני מקווה שגרמתי לכולכם גאווה.

"וכך, חיים חדשים מתחילים מחוץ למגרש. אני אשאר עם קומו. רק בלי להשתמש בנעליים ובמגני השוק שלי. משהו שאני מצפה לחלוק עליו עוד בקרוב.

"לעת עתה, לאוהדי כל מועדון ששיחקתי בו, לחבריי לקבוצה, למאמנים ולצוות... מעומק ליבי, תודה שהפכתם את המסע הזה למיוחד יותר ממה שהחלומות הפרועים ביותר שלי יכלו לחזות אי פעם. תודה לך, כדורגל.

באהבה, רפה ❤️".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל וראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully