וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב זה קורה לו? קוואי לאונרד בספק לפתיחת העונה

כוכב הקליפרס עבר "הליך רפואי" כדי לטפל בברכו במהלך הפגרה ולא ברור מתי יחזור לכשירות מלאה: "לאף אחד מאיתנו אין כדור בדולח"

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בשיאו, יש מעט מאוד שחקני כדורסל עדיפים על קוואי לאונרד בעולם. אלא שמאז עונת 2016/17 לא הצליח הפורוורד לשחק יותר מ-70 משחקים בעונה אחת, את 2021/22 החמיץ במלואה, ונראה שגם את העונה הקרובה הוא לא יפתח בכשירות מלאה.

לאונרד, שפרש מנבחרת ארצות הברית שבועות ספורים לפני האולימפיאדה משום שלא היה כשיר ב-100 אחוז, עבר "הליך רפואי" בברכו במהלך הפגרה - כך חשף הנשיא לענייני כדורסל של לוס אנג'לס קליפרס, לורנס פרנק.

"זה מצער מאוד, אבל אנחנו בדרך הנכונה", טען פרנק, והודה כי הוא לא יכול להתחייב שהכוכב הגדול שלו יהיה כשיר לפתיחת העונה, בעוד קצת פחות מחודש. "המטרה היא להביא אותו לנקודה בה יהיה בריא ב-100 אחוז - לא רק העונה, אלא גם בשנים הבאות. אני לא יודע לגבי לוח זמנים, לאף אחד מאיתנו אין כדור בדולח".

שחקן לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד. Christian Petersen, GettyImages
רק בריאות. לאונרד/GettyImages, Christian Petersen

לאונרד החמיץ את שמונת המשחקים האחרונים של העונה שעברה בשל בעיות בברכו הימנית. הוא חזר לתחילת הפלייאוף, אבל הצליח לשחק רק במשחקים 2 ו-3 בסדרה מול דאלאס.

"זה סימן רע מאוד עבור הקליפרס", נכתב ב-NBC. לאחר שאיבדו את פול ג'ורג' ללא תמורה הקיץ, הקליפרס יסתמכו בעיקר על לאונרד וג'יימס הארדן במערב הצפוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully