וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר עדיין בספק ללברקוזן - ושוקל קאמבק מפתיע

שוער באיירן מינכן פספס אימון נוסף לפני קרב הצמרת הגדול, אולרייך בכוננות. אם יקבל פנייה מנאגלסמן, עשוי לשוב לנבחרת גרמניה

תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 5:0/ספורט1

משחק ענק מחכה לנו ביום שבת הקרוב, כשבאיירן מינכן תפגוש את האלופה המכהנת באייר לברקוזן. השאלה הגדולה אצל הבווארים כשורה במנואל נוייר, שעדיין נפצע בספק מסוים להתמודדות. כזכור, הגרמני בן ה-38 הוחלף במחצית ה-2:9 הענק על דינמו זאגרב בליגת האלופות - לא בשל פציעה חמורה, אלא כי קבוצתו לא רצתה לקחת איתו סיכונים.

ארבעה ימים לאחר מכן, הכאבים בירך כבר גרמו לכך שנותר מחוץ לסגל ב-0:5 על ורדר ברמן. אמש (שלישי) הוא שוב לא הצליח להתאמן עם חבריו על כר הדשא, ובמקום זאת נותר רק בחדר הכושר. על כן, לא מן הנמנע שסוון אולרייך ימשיך להחליפו בין הקורות, ומי שיהיה על הספסל הוא דניאל פרץ. לפי "בילד", הישראלי התגבר באופן מלא על הפציעה ממנה סבל - זו שהשביתה אותו גם מהאולימפיאדה.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן חוגג. Alex Pantling, GettyImages
בבאיירן מקווים לחדשות טובות. נוייר/GettyImages, Alex Pantling

ואם בנוייר עסקינן, בגרמניה טוענים שהשוער הוותיק ישקול מחדש את הפרישה שלו מהנבחרת. פציעתו הקשה של מארק אנדרה טר סטגן, שככל הנראה לא ישוב העונה, פתחה מחדש את הדלת לחזרתו של נוייר אל המדים הבינלאומיים - לפחות באופן זמני. "הכדור במגרש של יוליאן נאגלסמן וההתאחדות", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully