וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בוורלי ומוטלי: בספרד סימנו את איש המפתח של הפועל ת"א

לפי העיתונאי קרלוס טוריביו, קאבוקלו יקבע לאן תלך העונה האדומה. עוד נטען: "עם הזמן הם יהיו פייבוריטים, אבל לא בטוח שדדאס עוד יהיה על הספסל"

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ערב פתיחת עונת היורוקאפ, הוכתרה הפועל תל אביב כפייבוריטית הברורה. אחרי מסע חיזוק יוצא דופן שכלל בין היתר את פטריק בוורלי, ג'ונתן מוטלי ואיש וויינרייט, גם עופר ינאי עצמו הודה שכל דבר זולת זכייה במפעל תיחשב ככישלון.

ובכל, המסע של האדומים אל עבר השגת המטרה החל אמש (שלישי) ברגע שמאל, עם הפסד חוץ של 78:75 לחובנטוד בדאלונה - וגם בספרד הופתעו. "חובנטוד ניצחה את הפייבוריטית הגדולה. היא העניקה תמרור אזהרה ראשון להפועל תל אביב", נכתב ב"אס". ב"מארקה" הוסיפו: "חובנטוד סיפקה אזהרה לפטריק בוורלי".

"ניצחון מוצדק לחובנטוד על אחת הפייבוריטית לזכייה", כתבו ב"מונדו דפורטיבו". העיתונאי קרלוס טוריביו הוסיף: "בוורלי הראה את הרמה ההגנתית שלו וגם את התלונות לשופטים. עם הזמן ברור שהפועל תל אביב תוכל להיות אחת הפייבוריטיות הברורות ביורוקאפ, אבל לא בטוח שעד אז דדאס עדיין יהיה על הספסל. בוורלי יכול להפוך לאחד הכוכבים במפעל, אבל ברונו קאבוקלו יהיה איש המפתח של הפועל תל אביב".

פטריק בוורלי, הפועל תל אביב. D. Grau-CJB, אתר רשמי
התחלה ברגל שמאל. בוורלי/אתר רשמי, D. Grau-CJB

סטפנוס דדאס אמר לאחר ההפסד: "ברכות לבדאלונה על הניצחון. זה לא היה הדרך שרצינו להתחיל את הקמפיין הזה. הפסדנו את המשחק, אנחנו והם לא שיחקנו משחק טוב. זה היה מאבק ל-40 דקות חוץ מהרבע הראשון, שהם הובילו והחזרנו את היתרון אלינו. מהשלב הזה היה משחק צמוד. בסוף המשחק הם עשו שני מהלכים גדולים, הסל של גייטס והסל ועבירה של פוסטובי שנתן להם את היתרון. איבדנו רק 4 כדורים, שזה טוב מאוד למשחק חוץ, אבל מבחינה סטטיסטית צריך להסתכל על ההחטאות מהקו והאחוזים הרעים מחוץ לקשת שלא אפשרו לנו לקלוע 80 נקודות שזה היה המטרה שלנו למשחק הזה, ביחד עם לעצור את בדאלונה על מתחת ל-75 נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully