וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנדריק היה צריך להיות מורחק": אז למה בריאל מתלוננים?

באלאבס זעמו על כך שהברזילאי לא קיבל כרטיס אדום על הפגיעה הבוטה במוריניו במפשעה. אנצ'לוטי זעם: "שאלתי את השופט למה הוא שלף לנו שישה כרטיסים והוא ענה שזאת העבודה שלו"

תיקתקנו, 24.9 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

ריאל מדריד חיברה אתמול (שלישי) ניצחון ליגה רביעי ברציפות שקרב אותה פעם נוספת מרחק נקודה מברצלונה שבפסגה. הבלאנקוס נהנו משערים של לוקאס ואסקס, קיליאן אמבפה ורודריגו, לפני שצמד שערים מאוחרים של אלאבס צימק את התוצאה, אבל בסיום האלופה עם 2:3 חשוב במאבקי הצמרת בספרד.

לצד החגיגות של ריאל, התעסקו בעיקר בהתנהגות של אנדריק. הילד הברזילאי שהגיע הקיץ לבירת ספרד אחרי הרבה הייפ נוצר סביבו בפלמייראס, עלה אתמול מהספסל במקום רודריגו, ובמעט זמן שלו על הדשא כמעט עוד יותר סיבך את קבוצתו. בדקה ה-83 אנדריק בעט בצורה בוטה במפשעה של מוריניו, שחקנה של אלאבס, אבל קיבל רק כרטיס צהוב שהיה אמור להיות אדום ברור.

"זה היה אדום ברור, הם היו צריכים לשחק בדקות האחרונות עם עשרה שחקנים", אמר לואיס גרסיה, מאמנה של אלאבס לאחר המשחק.

קיליאן אמבפה. GettyImages
ניצחון עם הרבה כוכביות. אמבפה/GettyImages

המאמן הספרדי ידע גם לפרגן לביצוע הגדול של ויניסיוס שהעניק לריאל יתרון אחרי 54 שניות בלבד: "הצבנו שני שחקני הגנה מהירים על ויניסיוס כדי שישמרו עליו, אבל הוא פשוט אחד הטובים ביותר. בלתי אפשרי לעצור אותו".

גם בצד של ריאל לא היה שקט בסיום, גם לאור העובדה שכמעט איבדו יתרון של שלושה שערים בדקות האחרונות, גם בעקבות שריקות הבוז של הקהל עם השריקה האחרונה ובעיקר על השופט.

"אנחנו לא רגילים למדיניות כזאת של כרטיסים צהובים", אמר קרלו אנצ'לוטי שזעם על השופט הראשי לאחר שריקת הסיום. "הקבוצה שלנו מקבלת יותר מדי על וויכוחים או טענות של החלטות נגדנו. לא הגיוני שיריבות שלנו לא מקבלות ואנחנו כן. שאלתי את השופט למה הוא שלף לנו שישה כרטיסים והוא ענה שזאת העבודה שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרלו אנצ'לוטי ריאל מדריד. GettyImages
גם הצד המנצח מתלונן. אנצ'לוטי/GettyImages

כאשר נשאל על המקרה של אנדריק ענה האיטלקי: "לא ראיתי את זה, ולכן אני לא יכול לענות על שאלה כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully