וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "צריכים להתחזק במיידי בשחקן או שניים, זה הכרחי"

24.9.2024 / 22:56

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהניצחון על קרית אתא, אבל מודה שהקבוצה זקוקה לעומק: "צריך מעט מזל עם סיטואציה נכונה, אנחנו בשוק. מחליף לגבריאל? אולי מישהו זמני"

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב אולי קצת בעצלתיים את המשחק הערב (שלישי) מול עירוני קרית אתא ברבע גמר גביע ווינר, אבל במהרה העבירה הילוך, יצאה לריצה שהגיעה עד 2:25 ובסופו של דבר מחצה את הצפוניים והבטיחה את מקומה בחצי הגמר שבו תתמודד נגד הפועל חולון ביום שישי.

תמיר בלאט ורוקאס יוקובאיטיס היו בספק למפגש אחרי שספגו פציעות קלות בסוף השבוע באתונה, אבל בסופו של דבר שיחקו ולמעשה היו שני המצטיינים בשורות האלופה, בעיקר בזכות שלשות שצלפו בזו אחר זו ועשו את ההבדל.

"קרית אתא הקשתה עלינו מאוד ברבע הראשון", הודה המאמן עודד קטש אחרי המשחק, "אחרי שהם קלעו באחוזים מאוד גבוהים, השתחררנו ושיחקנו יותר טוב. מבחינת התוצאה אני מרוצה, רציתי לשמור על שחקנים שחלקם עם פציעה קלה או שחזרו מפציעה. עמדנו במטרות האלה".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"הכרחי לצרף שחקן או שניים". קטש/דני מרון

עוד אמר קטש על המשחק: "אני אוהב את הרוח והחיוביות של הקבוצה, אבל אם נפרוט את זה יש עוד הרבה עבודה לפנינו. הקיץ היה לא פשוט מהרבה בחינות, מבחינת לוח משחקים התחלנו אולי אחרונים באירופה, רואים את זה על המשחק שלנו. זה לא יהיה פשוט, אבל הדרך חשובה ואנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים. היום ידענו לעשות את זה, ובהמשך יהיה לנו יותר קשה".

על השינויים הסגל: "יש לא מעט המשכיות מהשנה שעברה והיו לנו דקות טובות. יש לנו עם מה לעבוד, אבל יש הרבה עבודה. זה שאנחנו צריכים להתחזק במיידי בשחקן אחד לפחות, אולי שניים, זה הכרחי מבחינתנו כדי להיות תחרותיים בפתיחת העונה. צריך מעט מזל עם סיטואציה נכונה. אנחנו כל הזמן בשוק וכל הזמן מנסים להיות יותר טובים ושיהיה לנו סגל מספיק רחב כדי לעמוד במשימות שלנו. צריך את השחקן הנכון שיבוא לסיטואציה הנכונה. לא נוותר על וונייין, אולי נצטרך מישהו זמני בהתחלה. אנחנו בשוק וחושבים על הדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully