וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל לב ירושלים חתמה עם לבנת פורן חסות ראשית לעונה הקרובה

מחזיקת גביע המדינה כדורסל נשים, הודיעה היום (יום שלישי) כי חתמה עם חברת לבנת פורן הסכם כנותנת החסות הראשית לקבוצה לעונה הקרובה ומעתה תיקרא הקבוצה הפועל לבנת פורן לב ירושלים

הדס זאבי, ד"ר נטע אבוגוב ולבנת פורן. מי-טל פוגל,
הדס זאבי, ד"ר נטע אבוגוב ולבנת פורן/מי-טל פוגל

הפועל לב ירושלים, מחזיקת גביע המדינה כדורסל נשים, הודיעה היום (יום שלישי) כי חתמה עם חברת לבנת פורן הסכם כנותנת החסות הראשית לקבוצה לעונה הקרובה ומעתה תיקרא הקבוצה הפועל לבנת פורן לב ירושלים. לוגו החברה יופיע על חזית המדים. חברת לבנת פורן היא החברה המובילה בישראל בתחום מימוש הזכויות הרפואיות. מטרתה לתת מענה לציבור גדול של אזרחים הזקוקים לסיוע בתהליך מימוש זכויותיהם הרפואיות אל מול רשויות המדינה והמוסדות השונים. חברת לבנת פורן דוגלת בערכים של גיוון תעסוקתי, קידום נשים ועשייה חברתית משמעותית.

לדברי יו"ר החברה לבנת פורן: "כחברה מובילה בתחומה, החיבור למועדון הכדורסל הוא טבעי, שכן הוא משקף את ערכי החברה - עשייה חברתית, קידום נשים, שאיפה למצוינות, תרומה לקהילה ועידוד אורח חיים בריא. הלב שנמצא בלוגו של החברה ושל הקבוצה מבטא את ערכי הליבה המשותפים שלנו : מחויבות לא.נשים ושאיפה להעצמת נשים מכל המגזרים."

הדס זאבי, מנכ"לית החברה, מוסיפה: "כחברה עם תמהיל של כ-90% נשים, אנחנו רואות זכות גדולה לתמוך במיזם שמקדם נשים ומנוהל על ידי נשים. השותפות עם 'הפועל לב ירושלים' מחזקת את המחויבות שלנו להעצמת נשים, לתרומה לזולת ולהשתתפות פעילה בקהילה."

ד"ר נטע אבוגוב, יו"רית הפועל לב ירושלים מסרה כי:" חברת לבנת פורן היא החברה המובילה בארץ בתחומה ואני מברכת על השותפות האמיצה שנוצרה. מצאנו שותפה טבעית החולקת איתנו את אותם ערכים של סטנדרטים גבוהים, חדשנות, העצמה נשית, ומצוינות בתחומה כמו גם מחויבות חזקה לתרומה לקהילה. לבנת פורן מוכיחה שהיא לא רק חברה מובילה במשק אלא גם מובילה ותומכת באופן אקטיבי לשינוי חברתי אמיתי באמצעות תמיכה בספורט נשים".

במסגרת החסות תשתתף חברת לבנת פורן באירועים ובהשקות שיתקיימו במהלך העונה ותאפשר גם לעובדות ועובדי החברה לקחת חלק בפרויקטים קהילתיים, התנדבויות. החסות הראשית של לבנת פורן היא תוספת משמעותית ומרכזית לנותני חסויות נוספים של הקבוצה הירושלמית: א.ל.מ. אלדן, ארומה, יקבי ירושלים והקרן לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully