וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלינגהאם יהיה משמעותי במאבק של ריאל על אלכסנדר ארנולד"

גלן ג'ונסון סיפר בראיון כי מערכת היחסים הקרובה של השניים עשויה להנחית את המגן במדריד: "אם ידבר איתו, זה יכול להפוך את ההחלטה לסופית"

תקציר: ליברפול - בורנמות' 0:3/ספורט1

במשך 20 שנים טרנט אלכסנדר ארנולד לובש את מדי ליברפול. המגן הימני המצטיין של האדומים אפילו קיבל בקיץ שעבר את התואר "סגן הקפטן" של וירג'יל ואן דייק, זאת לאחר עזיבותיהם של ג'ורדן הנדרסון וג'יימס מילנר, ולצד החלום שלו "להפוך לקפטן הרשמי של ליברפול", נראה שלקבוצה של ארנה סלוט לא יהיה פשוט לשמור על האנגלי בן ה-25 שמבוקש מאוד בריאל מדריד.

"לג'וד בלינגהאם יהיה חלק משמעותי במאבק של ריאל מדריד על טרנט, הוא יוכל להיות החתיכה האחרונה בפאזל להגעה שלו", סיפר גלן ג'ונסון, אקס ליברפול, בראיון שערך באנגליה. "למועדון יש 95% מההחלטה על המעבר, אבל אין ספק שאם הוא ידבר עם בלינגהאם והוא לו כמה נהדר במדריד, זה יכול להפוך את ההחלטה שלו באופן סופי. אני מאמין שטרנט יהיה מוכן לעסקה בכל מקרה, בלי קשר לבלינגהאם".

המגן והקשר המצטיין חברים טובים עוד מנבחרת אנגליה, וכשהדיווחים על כך שאלכסנדר ארנולד טרם האריך את חוזהו המסתיים בקיץ, בליברפול חוששים שהקשר החזק שלו עם קשרה של ריאל מדריד ישכנע אותו לנדוד לספרד.

מגן ליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד. רויטרס
ימשיך ללבוש אדום או יעבור ללבן של ריאל מדריד? טרנט אלכסנדר ארנולד/רויטרס

רק לאחרונה סיפר המגן האנגלי כי הוא מרוצה תחת שרביטו של סלוט, אבל הוסיף כי "הדבר הכי חשוב עבורי זה זכייה בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully