וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישוב לאמן בקרוב? סאות'גייט צפוי לקבל הצעה ממועדון פרמיירליג

ב"דיילי אקספרס" מדווחים שאברטון תבחן את מעמדו של שון דייץ' בשבועות הקרובים, וכי מאמן נבחרת אנגליה לשעבר המועמד הראשי להחליפו. גם האקס ברשימה של הטופיז

תקציר: אברטון - בורנמות' 3:2/ספורט1

לאחר קיץ מאכזב נוסף בגזרת הרכש ועם מסע היחלצות הרואי בעונה החולפת, את העונה הנוכחית אברטון פתחה בצורה רעה לא פחות. הקבוצה של שון דייץ' נמצאת במקום ה-19 בטבלת הפרמיירליג, ואם דברים משמעותיים לא ישתנו במועדון הפאר מליברפול, אברטון עלולה למצוא את עצמה בעונה הבאה עם אצטדיון חדש ומפואר בצ'מפיונשיפ.

הטופיז עדיין ללא ניצחון העונה, ואחרי 1:1 דרמטי עם לסטר במחזור החולף, השיגו נקודת בכורה שלא עודדה יותר מדי את אוהדי הקבוצה. יחד עם הדיווחים על כך שקבוצת "פרידקין" צפויה לרכוש את רוב האחוזים של המועדון והמעבר לאצטדיון החדש, ב"דיילי אקספרס" טוענים שימיו של דייץ' ספורים במידה ואברטון ולא תצליח להתרומם בשבועות הקרובים.

ההשקעה הרבה בקבוצה לפי הדיווח של ה"דיילי אקספרס" עשויה לשנות את מי שיעמוד על הקווים בקרוב, כשבאברטון סימנו שלושה מועמדים עיקריים, ובראשם מאמן נבחרת אנגליה לשעבר גארת' סאות'גייט. האנגלי עדיין ללא משרה מאז שעזב לאחר היורו האחרון בו שוב הפסיד בגמר, ועם הכסף הרב שצפוי לזרום בקבוצה מליברפול, הוא עשוי הפעם להסכים ולחזור לאמן קבוצת פרמיירליג אחרי יותר מ-15 שנים.

שון דייץ' מאמן אברטון. רויטרס
לא ימשיך באברטון עוד זמן רב? שון דייץ'/רויטרס

בדיווח נכתב גם שאברטון לא שוללת את אופציית דייויד מויס, המאמן הסקוטי שאימן את הקבוצה בין השנים 2002 ל-2011 וסיים את תפקידו בווסטהאם בקיץ האחרון. מועמד נוסף הוא גראהם פוטר, שמאז שפוטר מצ'לסי לא עמד על הקווים של אף קבוצה ובעיקר קושר למשרת מאמן נבחרת אנגליה אחרי סאות'גייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully