וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנאתכו יהיה מאמן חדש: סטנוייביץ' התפטר אחרי ההשפלה בדרבי

לפי הדיווחים בסרביה, אקס מכבי חיפה וכיום מאמן פרטיזן בלגרד הודיע לראשי המועדון על עזיבתו בעקבות אירועי ה-4:0 לכוכב האדום

מערכת וואלה

לביברס נאתכו יהיה מאמן חדש. לפי הדיווחים הערב (שלישי) בתקשורת הסרבית, המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' התפטר מתפקידו אחרי שקבוצתו הושפלה 4:0 בדרבי נגד הכוכב האדום בלגרד והמתקפה הקשה של האוהדים בסיום המשחק, שהובילה לפציעתו.

ביום שני נפגשו היריבות המושבעות לדרבי ה-14 של בלגרד וזה נגמר ב-0:4 משפיל לזכות הכוכב האדום במגרשה של פרטיזן, תוצאה שאפשר לומר עליה היסטורית לאור העובדה שהכוכב השוותה את ניצחון השיא שלה ב"דרבי הנצחי", ועוד במגרש שבו לא ניצחה כלל מאז 2016. הפער בין השתיים בטבלה עומד כבר על 11 נקודות וזאת אחרי שמונה מחזורים בסרביה, כך שאין ספק שפרטיזן רחוקה מלעמוד בציפיות של עצמה גם ללא קשר למאבק האליפות מול הכוכב. נזכיר שפרטיזן בלגרד גם לא תשחק העונה במפעלים האירופיים - תחילה הודחה ממוקדמות הליגה האירופית לאחר מפגשים עם לוגאנו ולאחר מכן נכנעה לגנט ולא הצליחה להעפיל לקונפרנס ליג.

כידוע, לאחר ההפסד המביש עבור פרטיזן בדרבי, אוהדי הקבוצה השליכו זיקוק לעבר המאמן כשהיה בדרכו לחדר ההלבשה במקביל לנאצות וקריאות "תתפטר". לאחר מכן האוהדים ניפצו זכוכית בדרך לחדר ההלבשה והמאמן נחתך בפניו, אולם התייצב למסיבת העיתונאים עם פלסטר ואמר בקצרה: "היה הרבה דם, אבל מה אני יכול להגיד אחרי תוצאה מבישה כזו? זה הרגע המביש בקריירה שלי, אני מתנצל".

סטנוייביץ', אקס מכבי חיפה, חזר הקיץ לקדנציה שלישית בפרטיזן בלגרד, אולם זו הסתיימה אחרי ארבעה חודשים בלבד. ביוני עוד ציפו ממנו להיות האיש שיוביל את פרטיזן בלגרד בחזרה למאבק על כל התארים ולהצלחות במפעלים האירופיים, הרי שבעבר עשה זאת ואימן את הקבוצה בליגת האלופות ובקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully