וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת "מגרש ביתי" תערוך טורניר לזכר שני אוהדי הפועל תל אביב

העמותה שפועלת לשילוב אוכלוסיות מודרות, עם דגש על חסרי בית ונוער בסיכון, תקדיש את האירוע שייערך במתחם האימונים של הפועל תל אביב לסמ"ר ירון שי ועומר חרמש ז"ל

תיקתקנו, 24.9 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

במסגרת הטורניר, שתארח הפועל תל אביב, יתחרו עשר קבוצות על הגביע הנחשק, בין הקבוצות החדשות יתחרו קבוצה המורכבת משורדי מסיבות ה-7 באוקטובר, קבוצה מעורבת של שחקני הפועל תל אביב הוותיקים ואוהדי הקבוצה וקבוצה של חברת Fiverr התומכת בעמותה לאורך השנים האחרונות.

עמותת "מגרש ביתי" תקיים את טורניר הכדורגל הראשון שלה ביום שישי, 27 בספטמבר 2024, במתחם חודורוב בתל אביב, בין השעות 9:00 ל-13:00. עמותת "מגרש ביתי", שהוקמה בשנת 2013, פועלת ברחבי ישראל במטרה לשלב בחברה אוכלוסיות מודרות, עם דגש על חסרי בית ונוער בסיכון. פעילות העמותה מבוססת על מודל שיקומי הוליסטי, שמשתמש בספורט ככלי טיפולי לקידום קשרים בלתי אמצעיים עם אוכלוסיות אלו, תוך שילובם מחדש בחברה.

העמותה תכננה לקיים את הטורניר הראשון שלה כבר באוקטובר 2023, לציון עשור לפעילותה, אך האירוע נדחה עקב פרוץ המלחמה. כעת, שנה מאוחר יותר, הטורניר חוזר עם קבוצות חדשות ומרגשות: קבוצה שהוקמה בימים אלה המורכבת משחקנים ששרדו את הטבח בפסטיבל "נובה" ומסיבת הטבע "פסיידאק" ב-7 באוקטובר וקבוצה מעורבת של שחקני הפועל תל אביב הוותיקים ואוהדי הקבוצה.

מגרש ביתי. מיכל אולמרט,
מגרש ביתי/מיכל אולמרט

את הטורניר תארח קבוצת הפועל תל אביב, אשר נרתמה לקחת חלק משמעותי בהכנות שלו. בטורניר יתחרו תשע קבוצות על הגביע. האירוע יתקיים לזכרם של שני אוהדי הפועל תל אביב, עומר חרמש וירון שי ז"ל, שנפלו במלחמה. חברת Fiverr, תורמת במשך שנים לעמותת "מגרש ביתי" באמצעות הקרן הפילנתרופית שלה - פייבר Colors תממן את הטורניר ותגשים בכך את חלום העמותה. בנוסף, Fiverr תציג קבוצה משלה שתתחרה במסגרת הטורניר.

אורי שוהם, מנכ"ל ומייסד עמותת "מגרש ביתי", מסר: "על מגרש הכדורגל כולם שווים ורואים אחד את השני בגובה העיניים - זו הדרך לעשות שינוי חברתי אמיתי. בימים אלו, כשצלילי המלחמה עדיין מהדהדים ברחבי המדינה והחטופים לא שבו הביתה, קשה להתמקד ברגעי שמחה. עם זאת, הכדורגל מזכיר לנו את כוחו לקרב בין אנשים, ליצור חיבורים ולעזור לנו לשמור על תקווה גם בזמנים קשים. אנו גאים להקדיש את הטורניר לזכרם של סמ"ר ירון שי, שנפל בקרב, ועומר חרמש ז"ל, שנרצח במתקפת חמאס בכפר עזה. שניהם היו אוהדים בולטים של הפועל תל אביב, וזכרם מלווה אותנו בכל רגע".

עמותת "מגרש ביתי" היא עמותה ללא מטרות רווח שהוקמה בשנת 2013 ופועלת במטרה לשלב מחדש אוכלוסיות מודרות, ביניהן חסרי בית ונוער בסיכון. העמותה פיתחה מודל שיקומי ייחודי המבוסס על שילוב בין מסגרת קבוצתית לבין ליווי אישי, מתוך מטרה להעניק תחושת שייכות וליצור קשרי אמון בין המשתתפים לצוות. המודל מסייע לתהליך שיקומי הנוגע לתחומי חיים שונים, במטרה לשפר את איכות החיים, הביטחון האישי והשייכות החברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully