וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה פנתה, יובטיץ' לא רוצה להגיע לישראל"

בקפריסין טוענים שמלך שערי נבחרת מונטנגרו בכל הזמנים מתלבט בנוגע לעתידו, ומנסה לפלס את דרכו בחזרה לאולימפיאקוס

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה לחפש אחר מחליף לפרנזי פיירו. הירוקים לא הצליחו להנחית בארץ שחקן התקפה נוסף לפני סגירת החלון, ועל כן האפשרויות שלהם כרגע הן רק בשוק השחקנים החופשיים.

אחד השמות הגדולים שעדיין לא מצא קבוצה הוא סטבן יובטיץ', שסיים בתום 2023/24 את חוזהו באולימפיאקוס. לפי דיווחים בקפריסין החלוץ בן ה-34 קיבל הצעה מחיפה - אך גם האקסית עשויה להגיב, לצד גישושים מצד אומוניה ניקוסיה. "מכבי חיפה בתמונה והגישה לו הצעה, אבל גם אולימפיאקוס שם", נכתב. "הוא עדיין לא הגיב בחיוב לאף הצעה ולא רוצה לשחק בישראל, שם מתחוללת מלחמה. הוא מעדיף להמשיך את הקריירה ביוון ולא בקפריסין".

עם זאת, לפי אותו דיווח אולימפיאקוס טרם הגישה הצעה רשמית, והעניין, לכאורה, נוצר כשסביבתו ניסו לדחוף אותו בחזרה לקבוצה בה כבש אשתקד שישה שערי ליגה (ובה תפקד בעיקר על תקן שחקן ספסל). יובטיץ' בחר שלא להאריך את חוזהו מוקדם יותר הקיץ כי חיפש קבוצה שתעניק לו יותר דקות משחק, אך כעת, משלא הצליח למצוא כזו, הציע את עצמו בחזרה לראשי המועדון.

קבוצת הפאר היוונית אכן מנסה להתחזק בשוק השחקנים החופשיים, אך יובטיץ' הוא לא בראש הרשימה כרגע. לפי דיווחים ביוון, השמות הבולטים שנמצאים כרגע על הפרק הם יוסוף יאזיג'י הטורקי, אדאם אונאס האלג'יראי, לצד הכוכבים הדועכים מיראלם פיאניץ' ודלה עלי.

סטבן יובטיץ' שחקן אולימפיאקוס חוגג שער. רויטרס
שם ענק. יובטיץ'/רויטרס

יובטיץ', מלך שעריה של נבחרת מונטנגרו בכל הזמנים, רשם קריירה מפוארת שכללה בין היתר את פיורנטינה, מנצ'סטר סיטי, אינטר, סביליה, מונאקו והרטה ברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully