וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב תוהים: למה לברון ג'יימס לא מדבר על מסיבות המין של דידי?

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 12:31

המוזיקאי שון "דידי" קומבס במעצר על סחר בנשים, הסיפורים על המסיבות הפרועות יוצאים, ובתקשורת תוהים: איך דווקא "איש המוסר" לברון, שבילה במסיבות האלה והמליץ עליהן, פתאום לא מגן על קורבנות שחורים?

קויק: שון "דידי" קומבס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

המוזיקאי האמריקאי שון "דידי" קומבס (לשעבר פאף דדי) נמצא במעצר בארה"ב אחרי האישומים הקשים נגדו, ובתעשיית הבידור ישנה היסטריה וחשש גדול שפרטים נוספים ייחשפו, כמו גם שמות של משתתפים במסיבות הפרועות שלו.

קומבס עצור מאז ה-16 בספטמבר, מואשם בסחר בנשים ובארגון של מסיבות מין אלימות. נאסר עליו להשתחרר בערבות, והוא תחת השגחה צמודה מחשש שיפגע בעצמו. בשנה האחרונה נחשף גם סרטון שבו הוא נראה מכה את מי שהייתה חברה שלו, גורר אותה מחוץ לחדרם במלון והולם בה באגרופים, דבר שהוא הכחיש תקופה ארוכה ולאחר מכן נאלץ להתנצל עליו.

שון דידי קומבס לצד לברון ג'יימס. GettyImages
לא היחיד שהיה חבר שלו. לברון ודידי/GettyImages

מאז שהוא נעצר עולים עוד ועוד סיפורים על מה שהתחולל בביתו של קומבס. חשפנית לשעבר טוענת שהוא כפה עליה לקיים יחסי מין עם אורחים שלו. "הדברים שהוא הכריח אותי לעשות, רודפים אותי עד היום", סיפרה אדריה שרי אינגליש, "אני אעיד נגדו במשפט, ומצפה שהוא ייכנס לכלא עד סוף החיים שלו".

בפשיטה על הבתים שלו במיאמי ובלוס אנג'לס נמצאו אלפי ליטרים של "שמן תינוקות", שלכאורה השתמש כחלק מהפעילות המינית במסיבות החולניות שלו. נטען שהוא סימם אורחות שנוצלו מינית, וחילק בקבוקונים של קוקאין למשתתפים. מאז הפרסומים כאמור ישנם מפורסמים רבים שמקווים ששמם לא יקושר לאירועים, אך כבר עתה ברור שרבים מהם נכחו במסיבות, שעל פי הדיווחים התלהטו בשעות הקטנות של הלילה.

בימים האחרונים עולה סרטון ברשת שבו לברון ג'יימס, מלך הסלים של כל הזמנים ב-NBA, אומר "שאין מסיבות כמו המסיבות של דידי" - דבר שקומם רבים ממעריציו. גם ג'יימס הארדן, כדורסלן נוסף, תועד ליד קומבס בבילויים ליליים. למעשה, דידי עבד בעבר לא מעט בשיתוף פעולה עם הליגה, ואירגן מסיבה כחלק מסוף שבוע האולסטאר, כך שההערכה היא שגם ספורטאים רבים היו מודעים למתרחש, ונהנו מהאירועים בלי להתרשם מהסבל שכרוך בהם.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

לברון מצהיר: "אין כמו המסיבות של דידי"

קנדיס אואנס, בלוגרית מצליחה, לעגה לנושא. "למה אני לא שומעת כלום מלברון על המסיבות של דידי?", אמרה, "הוא מדבר על כל דבר בעולם, מנסה להרצות לנו ולהסביר לנו, ופתאום הוא שקט? ... זה נושא די מוזר להישאר שקט עליו".

אואנס הראתה סרטונים של לברון חוגג עם דידי, הזכירה דברים שאמר בניסיון להגן על שחורים בארה"ב, ואמרה: "נראה שהוא עושה חיים עם דידי, מבלה איתו - אז איפה הוא עכשיו, האיש שמרצה לשחורים באמריקה על מוסר? האיש שיושב באחוזה בבברלי הילס ומגן על שחורים שנפגעים ברחוב, איפה הוא עכשיו?

"אני מזכירה שיש הרבה מאוד קורבנות שחורים מההתנהלות של דידי - הוא היכה נשים, ניצל אותן, איים על מפיקים ואנשי מוזיקה, סימם אנשים במסיבות עם סמים וחומרים אסורים - איפה אתה עכשיו מלך? ... אולי כי הוא יודע שדידי צילם את כל המסיבות שלו, ותיעד את לברון? אולי יש לו צילומים של כל האנשים האלה - משתמשים בסמים, בוגדים בנשים שלהם? אולי בגלל זה הוא שקט?".

יש לציין שלברון הפסיק לעקוב אחרי דידי ברשתות החברתיות אחרי הסרטון שפורסם שבו הכה את בת זוגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully