וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונה על ארבע נקודות - וזו התכנית שלה: מאחורי ערעור הפועל באר שבע

24.9.2024 / 11:17

במועדון דורשים לקבל בחזרה את הנקודה שהורדה להם אחרי המשחק מול סכנין, לצד החלפת ה-0:0 ללא נקודות בניצחון טכני. הדיון יתקיים ב-8 באוקטובר ובבאר שבע ביקשו נציגות של איגוד השופטים. באופן תמוה סכנין טרם הגישה ערעור

אוהדי הפועל באר שבע תוקפים את אוהדי בני סכנין/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

ערעור הפועל באר שבע על העונש שספגה בדיוק לפני שבוע אחרי פיצוץ המשחק בטרנר מול בני סכנין יישמע בעוד שבועיים, ב-8 באוקטובר. באופן תמוה, בני סכנין עדיין לא הגישה ערעור מהצד שלה, אף שאמרה מראש כי תעשה כך.

אפשרות לערער ניתנת עד חמישה ימים מיום קבלת פסק הדין בבית הדין המשמעתי, והזמן כבר חלף עבור סכנין. יחד עם זאת, ההערכה היא שאם המועדון יבקש ארכה, הוא יקבל משום שהדיון נקבע רק לעוד שבועיים.

מבחינת הפועל באר שבע, היא מבקשת בערעור גם ניצחון טכני וגם את החזרת הנקודה שהורדה לה בפועל בבית הדין המשמעתי. לגבי הנקודה, שנלקחה בשל התפרצות האוהדים לכר הדשא לפני פתיחת המשחק, טוענים בהפועל באר שבע שרק במצב של פגיעת גוף בשלושה מקרים שונים יש מקום להורדת נקודה. במקרה הזה, לטענת הקבוצה, לא היתה פגיעת גוף ולכן אין מקום להוריד להם נקודות.

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
ההכרעה - בעוד שבועיים/ברני ארדוב

בכל מה שקשור לפסיקה על גורל המשחק כ-0:0 ללא נקודות, טוענים בבירת הנגב מלכתחילה, וכך יטענו גם בבית הדין העליון, שחובה להפריד בין הפריצה לדשא לבין ההחלטה של סכנין שלא לעלות לשחק. מאחר שעברה שעה בין האירועים, הפסיקה לטענתם צריכה להיות לניצחון טכני של הפועל באר שבע ולא ל-0:0 ללא נקודות, שהמשמעות הישירה שלו היא למעשה הפסד ביתי של הקבוצה של אלונה ברקת.

לקראת הערעור, מבקשת הפועל באר שבע שאיגוד השופטים יהיה צד בו. המטרה היא לקבל עדות ישירה מצד השופט אוהד אסולין, לפיה הוא עמד על כך שיתקיים משחק וכידוע, בני סכנין היתה זו שהחליטה שהיא לא שבה לכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully