וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב: ליאם אוריילי צפוי לעזוב את עירוני קרית אתא

24.9.2024 / 10:19

הגארד האמריקאי ישחק נגד מכבי תל אביב ברבע גמר גביע ווינר, אך לאחר מכן אמור לחזור לארצות הברית כשבמועדון מעריכים כי קיים סיכוי שלא ישוב. בעפולה יוציאו את הזרים למרכז אחרי לילה לא פשוט

תיקתקנו, 23.9/ספורט1

עירוני קרית אתא תעלה הערב (שלישי, 20:50) לרבע גמר גביע ווינר כשתפגוש את מכבי תל אביב ותנסה לגמול לה על ההפסד בעונה שעברה באותו המעמד. המנצחת תפגוש את הפועל חולון בחצי הגמר במוצאי שבת.

מאחורי הקלעים לא שקט בקבוצה הסימפטית מהקריות. למרות שעזבו את העיר כבר ביום ראשון בבוקר ועורכים את האימונים בהיכל הטוטו בחולון, ביקש הגארד האמריקאי ליאם אוריילי לעזוב את הארץ באופן מיידי. אוריילי רצה לעזוב עוד לפני המשחק הערב, אך השתכנע לשחק נגד מכבי תל אביב והוא אמור לעזוב מחר את ישראל. בסביבת הקבוצה העריכו כי אם יעזוב את ישראל קיים סיכוי שלא יחזור, ועושים מאמצים להתחיל ולמצוא לו מחליף.

ליאם אוריילי, עירוני קרית אתא. עירוני קרית אתא, אתר רשמי
לא ברור האם ישוב ארצה. אוריילי/אתר רשמי, עירוני קרית אתא

נכון לרגע זה שלוש קבוצות צפוניות עוד לא העבירו את הזרים שלהם. הזרים של גליל עליון גרים בזכרון יעקב ומתאמנים בחדרה ובקבוצה עוקבים אחר ההתפתחויות. גם הזרים של גלבוע/גליל שממוקמים בגן נר עוד נמצאים בבתיהם. מי שיעזבו היום למרכז הם שחקניה של הפועל עפולה שחוו לילה לא פשוט, וצפויים להתגורר באזור תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully