וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוז' יאו יורחק ל-7 משחקים? "גומרים אותו, הפכו אותו לעבריין"

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 10:37

תובע ההתאחדות דורש להרחיק את שחקן הפועל ירושלים ל-4 משחקים, ונגדו עומד עונש על תנאי. בקבוצה זועמים: "רק זרק בקבוק על הרצפה מעצבים. הזוי מה שקורה כאן"

הפועל ירושלים קופחה נגד מכבי תל אביב: הפנדל של רוי רביבו והרחקת אלוז' יאו/ספורט1

מגן הפועל ירושלים אלוז' יאו עלול לספוג עונש הרחקה משבעה משחקים. השחקן הורחק מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר אחרי ויכוח עם השופט, ולאחר מכן זרק בעצבים בקבוק שפגע באוהד מכבי תל אביב.

בעקבות האירועים דורש תובע ההתאחדות לקראת הדיון שייערך מחר - עונש הרחקה של ארבעה משחקים לשחקן. יחד עם זה, עומד כנגד יאו עונש של שלושה משחקים הרחקה על תנאי עד סוף העונה בעקבות אירוע מהעונה שעברה, ומכאן שהשחקן עלול לספוג עונש של שבעה משחקים בסך הכל.

שבוע לא פשוט עובר על יאו מאז המקרה, כזכור, האוהד הגיש תלונה במשטרה, יאו הוזמן אתמול לתשאול וקיבל הרחקה של 15 יום מהאוהד. שחקנים בהפועל ירושלים אמרו על יאו: "גומרים את הבן אדם, בתקופה שזרים לא רוצים להיות כאן לוקחים שחקן שזרק בקבוק על הרצפה מעצבים והופכים אותו לעבריין, הזוי מה שקורה כאן".

אלוז' יאו הפועל ירושלים לצד דוד פוקסמן שופט כדורגל. ברני ארדוב
הרחקה, עליהום, חקירה במשטרה, עונש הרחקה כבד. יאו/ברני ארדוב

הפועל ירושלים "נדהמת": ההודעה הרשמית

הפועל ירושלים בהודעה רשמית:

"בינואר 2024, במשחק מול מ.ס אשדוד, זרק שחקן מכבי פ"ת דאז, עידן טוקלומטי, בקבוק שתייה לעבר אוהדים ביציע. נשלף לעברו כרטיס אדום בשל התנהגותו, ובירידה לחדר ההלבשה הוסיף והשליך בקבוק נוסף לכיוונם. השחקן ניסה לעלות ליציע לעימות עם האוהדים, כשאנשי האבטחה נדרשים לעצור בעדו בגופם.

"עונשו נקבע על הרחקה מ-2 משחקים. כולל ההרחקה האוטומטית. כך שלמעשה הורחק ממשחק 1(!) על אותה עבירה המיוחסת כיום לשחקננו, אלוז' יאו. מיותר לציין שטוקלומטי לא נקרא גם לבירור במשטרה.

"תובע ההתאחדות דורש להרחיק את יאו ל-7 משחקים בפועל (פלוס הרחקה אוטומטית ממשחק נוסף). לצערנו, עולה התחושה כי מאחר ומדובר בשחקן זר, אשר אינו דובר את השפה, ניתן להחמיר עימו. האם כך ראוי לנהוג בזר הבוחר להמשיך ולשחק כאן, על אף המצב הבטחוני, כשרבים כ"כ עוזבים את ישראל או נמנעים מהגעה אליה?

"אלוז' יאו טעה. בסערת רגשות, לאחר טעות שיפוט קשה - על פי איגוד השופטים עצמו - שמנעה פנדל לקבוצתו, הוא הגיב בצורה בלתי ראויה. יאו התנצל מיד, והביע חרטה. פנה לאוהד וביקש את מחילתו. יאו גם עומד בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון בגין התנהגותו. ואם לא די בכך - הוא אף זומן לבירור חריג במשטרה.

"הרחקתו מ-8 משחקים בסך הכל, כפי שמבקש התובע, אינה הוגנת, סבירה או מידתית, ומפלה לעומת מקרי העבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully