וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של עידו לוי, אך בחדרה לא ייקחו איתו סיכונים

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 10:16

במועדון העריכו כי הבלם ייעדר חודש, לאחרונה חלה הטבה במצבו אך במועדון יעניקו לו מנוחה וככל הנראה לא ילבישו מול אשדוד בשני: "חשוב לקחת נקודות כדי לא להיתקע בחלק התחתון"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

הפועל חדרה שפתחה בצורה מגומגמת את העונה תארח את מ.ס.אשדוד ביום שני הבא ובמועדון סימנו את המשחק ככזה שחייבים לנצח כדי לחזור למסלול הניצחונות. "לא היינו מספיק טובים במשחקים הקודמים ועכשיו חשוב לקחת נקודות כדי לא להיתקע בחלק התחתון", אמרו בקבוצה.

גם בחדרה עוקבים אחר המצב הביטחוני במדינה, אם כי נכון לעכשיו המצב בעיר די רגוע וגם הזרים שחלקם שיחקו בישראל בשנים קודמות מתנהלים כרגיל בשלב הזה.

מי שהפתיע את אנשי הקבוצה הוא עידו לוי שסובל מקרע קטן בגיד הארבע ראשי ובתחילה היה נראה שייעדר לפחות חודש, אך בימים האחרונים חלה הטבה במצבו. בקבוצה ניסו להכשירו כבר למשחק מול אשדוד, אך אחרי הערכת מצב נוספת מסתמן שייתנו לו לנוח לפחות שבוע נוסף כדי לא לסכן בפציעה חמורה יותר.

עידו לוי, שחקן הפועל חדרה. אודי ציטיאט
בחדרה לא רוצים לסכן אותו בפציעה חמורה יותר. לוי/אודי ציטיאט

החלוץ איברהים סנגארה מתקשה להתאושש מהפציעה בשריר הארבע ראשי והוא צפוי להחמיץ גם את המשחק הקרוב. דיבי דובן שכבר לא היה בתוכניות המקצועיות אך בשל פציעתו של סנגארה קיבל הזדמנות במשחק נגד באר שבע ואף כבש שער יפה צפוי לקבל דקות גם נגד אשדוד, וכרגע הוא סוג של תחליף לפציעתו של החלוץ הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully