וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה מתאמנת בכפר קאסם: "לא הכנה אידיאלית"

במועדון מבינים שהסיכוי לארח בגרין עם קהל הולך ופוחת, ומנסים לשמור על שגרה כלשהי: "יש כאן שחקנים שחוו ימים ולילות עם אזעקות וריצה למרחבים מוגנים, לא פשוט להתרכז בכדורגל"

תקציר: הפועל ירושלים - בני ריינה 1:0/ספורט1

במכבי בני ריינה ממתינים לעדכונים מפיקוד העורף לצד ההחלטות ממנהלת הליגות, בכל הנוגע לקיום המשחק שהיא אמורה לארח נגד בית"ר ירושלים בשבת הקרובה. נכון להבוקר (שלישי) ובשל המתיחות הבטחונית בצפון, לא ניתן לקיים את המשחק באצטדיון גרין, מגרשה הביתי של הקבוצה. במועדון אומרים שאם לא ניתן לקיים את המשחק עם קהל בשל הנחיות פיקוד העורף, צריך יהיה למצוא את הפיתרון הטוב ביותר ובלבד שהמשחק ייערך עם קהל.

בריינה מבינים שככל שמועד המשחק מתקרב והמצב הבטחוני בצפון לא משתנה, הסיכוי לארח בגרין עם קהל הולך ופוחת. נכון לעכשיו נראה שלא יהיה מנוס מלהעביר את המשחק לאצטדיון שיהיה מאיזור נתניה ודרומה או לדחות את המשחק למועד אחר, בדומה למה שקרה עם משחקה של מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים.

עבדאללה ג'אבר ושחקני בני ריינה. דני מרון
שחקני בני ריינה/דני מרון

אחרי יומיים חופשיים, תחל הבוקר הקבוצה להתאמן במגרש האימונים בכפר קאסם, לאחר שהמועדון מהליגה הלאומית נרתם לסייע לסעיד בסול על מנת שהקבוצה תוכל לקיים אימונים מסודרים ככל שניתן. "זאת כמובן לא הכנה אידיאלית", אמרו בריינה, "כי כל השחקנים יאלצו לנסוע כעת כל יום עד כפר קאסם, אבל זה עדיף מכלום. יש מצוקת מגרשים גדולה מאוד לכל הקבוצות ואנחנו מבינים את האילוצים בשל המצב הבטחוני. מנסים לקיים שגרת אימונים כרגיל, אבל יש כאן שחקנים שחוו ימים ולילות עם אזעקות וריצה למרחבים מוגנים, כך שבאמת לא פשוט להתרכז בכדורגל".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully