וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל נציגים להפועל ת"א וירושלים: המועמדים ל-MVP ביורוקאפ

באתר הרשמי של המפעל שיוצא לדרך בחרו את עשרת המועמדים המובילים. וויילי ומוטלי בפנים, ולצידם שלושה אקסים של ליגת העל

גיא פלטין באימון הפועל תל אביב/דני מרון

עונת 2024/25 ביורוקאפ תצא לדרך הערב (שלישי), כשהפועל תל אביב תתחיל את דרכה מול חובנטוד בדאלונה. הפועל ירושלים "תארח" מחר את ולנסיה החזקה. רגע לפני כדור הביניים הראשון, באתר הרשמי של המפעל סקרו את עשרת המועמדים המובילים לזכייה בתואר ה-MVP, ולכל אחת משתי הישראליות יש נציג ברשימה.

אצל הפועל תל אביב לא מדובר בפטריק בוורלי וגם לא בחברו מה-NBA איש וויינרייט, כי אם בג'ונתן מוטלי. "בוורלי מקבל את כל תשומת הלב התקשורתית, אבל אם הפועל תל אביב תרצה לזכות ביורוקאפ, היא תזדקק למוטלי בשיאו בשני צידי המגרש", נכתב. "ביורוקאפ יש לו עסק לא גמור. הוא היה מועמד ל-MVP בקובאן ב-2020/21 עם 21.2 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק בתשעה משחקים, אבל לוקומוטיב לא סיימה את העונה. כעת הוא חוזר, מוכן להראות את הכוח, את יכולותיו בצבע ואת האנרגיה. כנראה שאין שחקן אחר שכל כך נלהב להוכיח את ערכו".

ג'ונתן מוטלי, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
חשבון לא סגור. מוטלי/אודי ציטיאט

גם אצל הירושלמים מדובר בשחקן הפנים הנוצץ שנחת בקיץ - אוסטין וויילי: "הוא ריבאונדר נהדר, שהוליך את טבלת הריבאונדים בגרמניה, ליטא וטורקיה בשלוש השנים האחרונות. גם חוסם מצוין שיפתיע רבים עם הטיימינג והאתלטיות שלו. אבל הוא לא רק קיר הגנתי, אלא גם שחקן ממושמע מאוד שמנצל את הגודל והכוח שלו כדי לקלוע בצבע. צפו לראות אותו מבצע מהלכים מרהיבים ומתחרה על תואר ה-MVP".

עוד ברשימה ניתן למצוא בין היתר את אקס מכבי תל אביב כריס ג'ונס (ולנסיה) אקס הפועל תל אביב טיילר אניס (ונציה) ואקס מכבי חיפה אנדרו אנדרוז (וולבס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully