וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד למכבי חיפה שהשמיץ את ישראל "הוא אדם נהדר"

אולה סטר טען כי הוא לא רוצה "כסף מגואל בדם", חברו לרוזנברג ושחקן נבחרת פלסטין מוסטפה זיידאן: "לא הרבה אנשים היו מדברים כך בפומבי"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

בשבוע שעבר נטען כי מכבי חיפה ניסתה לצרף את חלוץ רוזנבורג אולה סטר - אולם זה סירב בתוקף להגיע לישראל. בכך, הפך סטר לסוג של גיבור בעולם הערבי, לאחר שזה התבטא בחריפות נגד "מדינה שמנציחה חוסר ביטחון ורוע עם רצח של חפים מפשע".

הדברים הללו שימחו בין היתר את חברו לקבוצה מוסטפה זיידאן, יליד שבדיה להורים פלסטינאים, שרשם שלוש הופעות בנבחרת פלסטין. "יש לי כל כך הרבה כבוד עבורו", אמר על סטר. "לא הרבה אנשים היו מדברים כך בפומבי. הוא אדם נהדר".

זיידאן, שרשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת פלסטין במהלך הקיץ החולף, הוסיף וסיפר: "הרגשתי אהבה כשאולה דיבר כך. פשוט אמרתי לעצמי, 'וואו'. זה קשה בצורה בלתי רגילה, יש מלחמה כבר קרוב לשנה, אבל היא באמת התחילה לפני למעלה מ-70 שנה. מה שאתם רואים זה שובר לב. אין מילים לתאר את זה".

מוסטפה זיידאן במדי מאלמו. Andreas HILLERGREN / TT News Agency / AFP, GettyImages
משבח את חברו לרוזנבורג. זיידאן/GettyImages, Andreas HILLERGREN / TT News Agency / AFP

"שום סכום כסף לא יכול לקנות את הערכים שלי", אמר סטר בשבוע שעבר. "אני מעדיף את האנושיות על פני כסף מגואל בדם. גם אם אקבל מיליונים, זה לא יעשה אותי מאושר יותר. אני בטוח בערכים שלי ושמח שאני חושב שזה דבר שגוי. לא רוצה כסף כזה בחשבון שלי. יש שם אנשים שלא יכולים לחיות בבטחה בבית שלהם, זה די מופרע. לא בא בחשבון שאייצג מדינה שנוהגת כך".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully