וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצד האפל של ה-NBA": הכוכב הגדול מסביר מדוע עבר ליורוליג

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 8:27

פורנייה חווה על בשרו טנקינג בדטרויט: "קבוצות מנסות להפסיד כדי לקבל בחירת דראפט גבוהה יותר. כל הכוכבים הסתדרו כדי שאגיע לאולימפיאקוס"

תיקתקנו, 23.9/ספורט1

על אף מספר הצעות להמשיך את הקריירה המוצלחת שלו ב-NBA, אוון פורנייה בחר לשוב הקיץ ליבשת הישנה וחתם על חוזה עתק באולימפיאקוס. הוא לא מתחרט לרגע.

"זה כאילו כל הכוכבים הסתדרו עבורי", סיפר בריאיון ל"יורוהופס". "יש דברים שאי אפשר להסביר, זה כמו שאתה מוצא את אשתך. אולימפיאקוס תמיד היתה קבוצה חשובה לי, אני לא יודע למה".

מבחינת הסקורר הצרפתי בן ה-31, המעבר הגיע בדיוק ברגע הנכון - בעונות האחרונות פך לשחקן ספסל ב-NBA, כשאת סיום העונה שעברה העביר בדטרויט החלשה. "המעבר מדטרויט לאולימפיאדה נתן לי חיים חדשים", אמר, לאחר שסייע לנבחרת צרפת להגיע עד גמר הטורניר האולימפי, שם הוא וחבריו מתחו את ארצות הברית.

לפני הטרייד לדטרויט, פורנייה התייבש על הספסל של ניו יורק. "השנתיים האחרונות שלי היו מתסכלות וקשות", סיפר. "הדבר הכי מתסכל זה לא לשחק ולדעת שלא אשחק בלי קשר למה שקורה, וגם לא הצליחו למצוא עלי טרייד".

שחקן אולימפיאקוס אוון פורנייה. מתוך הטוויטר של אולימפיאקוס, אתר רשמי
נרגש לקראת הפרק החדש בקריירה. פורנייה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אולימפיאקוס

אבל הספסול בניקס היה כאין וכאפס בהשוואה לפרק הקצר בפיסטונס: "כשהעסק משתלט על המשחק, זה נהיה קשה. אני מתחרה אמיתי. אני בן להורים שהתחרו בג'ודו. אתה צריך לתת הכל. אבל אחד הצדדים האפלים של ה-NBA זה כשקבוצות מפסידות בכוונה כדי לקבל בחירות דראפט גבוהות יותר. טנקינג. זה אמיתי. בחודשיים האחרונים שלי בדטרויט, המועדון היה נהדר אבל הקבוצה לאו דווקא ניסתה לנצח. כשאתה בגיל שלי, זה קשר לעבור את זה. ידעתי שזה לא מה שאני רוצה בקריירה. אני רוצה לשחק משחקים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully