וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטנציאל לבחירת לוטרי": גם מומחה הדראפט הבכיר מתלהב מבן שרף

ג'ונתן גבעוני טען כי ילד הפלא הישראלי "מספק קבלות גם נגד שחקני בוגרים", בארה"ב התמוגגו: "כשהכדור בידיים שלו, דברים טובים קורים"

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

בארצות הברית ממשיכים להתלהב מהופעת הבכורה הנפלאה של בן שרף בליג ההגרמנית. היהלום של הכדורסל הישראלי סיים את הניצחון על חמניץ כקלע הבולט של אולם עם 21 נקודות (6 מ-11 לשתי נקודות, 2 מ-4 מהשלוש), והוסיף שלושה ריבאונדים, שני אסיסטים ושלוש חטיפות - והכל ב-25 דקות מהספסל.

ג'ונתן גבעוני, אולי מומחה הדראפט הגדול בעולם, צייץ: "21 נקודות ב-25 דקות לבן שרף בהופעת הבכורה שלו. ה-MVP של אליפות אירופה עד גיל 18 מתחיל לספק קבלות גם נגד שחקני בוגרים".

"בכורה מרשימה", צייץ הבלוגר בן פייפר. "מאוד התרשמתי", הוסיף עמיתו דייויד היין. "בכורה טובה נגד קבוצה הגנתית חזקה, שמאוד התקשתה בלהבין כיצד לעצור אותו". הבלוגר קורי טולאבה הוסיף: "הופעה יפה מפוטנציאל לבחירת לוטרי. יש פה פוטנציאל מסקרן של יצירת נקודות ופליימייקינג. יהיה כיף לעקוב אחריו עד הדראפט".

שחקן רציופארם אולם בן שרף. Ratiopharm Ulm, אתר רשמי
בארצות הברית מתלהבים, ולא קשה להבין מדוע. שרף/אתר רשמי, Ratiopharm Ulm

בלי קשר לבכורה הנהדרת, ב"ספורטס אילוסטרייטד" סקרו את הכישרון הישראלי בהרחבה וטענו כי מדובר ב"גארד/שחקן כנף דינמי שמביא הרבה לשולחן בשני צידי המגרש. לא רק גדול לעמדה שלו, גם התחושה למשחק מרשימה מאוד. כשהכדור בידיים שלו, דברים טובים בדרך כלל קורים. הוא מסוגל ליצור לעצמו או לאחרים. יכול להיות אחד השחקנים הכי מגוונים במחזור הדראפט שלו".

אשר לתחומים ששרף צריך לשפר, "אין ספק שהוא יצטרך ללמוד להשפיע על המשחק כשהכדור לא בידיים שלו. אם יהווה סיכון גם כשהכדור לא אצלו, יוכל לעשות את המעבר ל-NBA בצורה חלקה יותר. הוא צריך לשפר גם את הקליעה לשלוש".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully